פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה LY 71 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.2.11 נסעתי עם משפחתי בטיסה להודו. כשעליתי למטוס התיישבתי במקום שניתן לי באמצע המטוס,לפני ההמראה הרגשתי מחנק וקוצר נשימה, מאחר ואני חולת אסטמה וסכרת הרגשתי לא טוב, ניסיתי למצוא את הכפתור הזמזם לדיילת שתגיע אך לא נינ כפתור כזה, אז המתנתי שהדיילת תעבור דרכי ואז הסברתי לה את מצבי ושאני לא יכולה לנשום ואם תוכל לתת לי לשבת בחוץ במקום יותר מאוורר לא ליד אנשים כי המחנק והצפיפות גרמו לי לקוצר עוד יותר. הבקשה שלי נבעה מסיבה בריאותית בלבד כי בקשתי לשבת במקום אחר עד שארגיש טוב ושבעלי ימשיך לשבת במקומו. לכן המטרה שלי הייתה אמיתית אבל הדיילת פשוט לא התייחסה לדבריי ופשוט אמרה אין לנו מקום!! והלכה , השאירה אותי קצרת נשימה, מזועזעת,וסובלת.
ומה שהכי נורא בכל זה שהיה מקום בטיסה האמת שהיה מספיק מקום כדי שתעביר אותי לפחות לזמן קצר עד שהייתי מרגישה טוב אבל לא- לא התייחסה ולא העבירה אותי. אני לא קבלתי יחס כמו שקבלתי במשך שנים.במשך כל הטיסה רק חכיתי לסיים את התהליך ולרדת מהמטוס ולעדכן אתכם שזה משהו שלא חשבתי לעולמים ולא ציפיתי שיתייחסו אלי ככה במטוס של אל על במדינה שלנו במטוס שלנו בארץ שלנו. זו לא ארץ זרה ולא חברת תעופה זרה ודיילות זרות . אתם משלנו, השירות והשם שלכם תמיד היה לפניכם לכן אני במועדון הנוסע המתמיד. אני מאוד פגועה ומואכזבת מהיחס הקר והרע של הדיילת אלי.
מילא שהמטוס היה ישן ולא היה זמזם ונאלצתי לחכות לדיילת אבל להשאיר אותי ככה סובלת, בלי להציע לי לשתות או עזרה או העברת מקום? למרות שהיה המון מקום פנוי בטיסה, אני פשוט לא מבינה למה? אני נוסעת כל שנה לטיול עם המשפחה והפעם פשוט הייתי מזועזעת ונחרדת, הייתי חלשה מדי מלדרוש את זכותי באותה טיסה מול אותה דיילת, אבל עכשיו חורה לי ואני מבקשת שיעשה משהו שאתם לפחות עכשיו תתיחסו, נתתי לכם מספר טיסה כדי שתוכלו לבדוק ולראות שהיה מקום בטיסה שהדיילת כן יכלה להעביר אותי, ואפילו לברר עם בדיילת ולוודא שאכן הייתה נוסעת שבקושי נשמה, אבל אני יכלתי להתמוטט שם וזה לא היה מזיז לה, תודה לאל שלא קרה כלום. אני מצפה לתגובתכם .תודה
עלבון סוג הנזק :
תגובה ופיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה