מיטל גלנטי- נציגת תביע |
שם ותפקיד: |
מחלקת קשרי לקוחות – יחידת כבודה
פקס: 03-7602255
דוא"ל: [email protected]
לכבוד
אתר תלונה 21/06/2011
מספרנו: 350688
הנדון: פנייה בגין כבודה ע"ש שני רעות- תלונה 62754
בתגובה לפנייתה של גברת שני רעות לאתרכם, הצטערתי לקרוא על הנזק שנגרם לאגרטל בטיסתה מאמסטרדם לתל-אביב מיום 30 למאי 2011 ועל האכזבה שנגרמה לה בשל כך.
מבלי להמעיט בתחושותיה של גברת רעות, חשוב לי להסביר כי תהליך הפריקה והטעינה של כבודת נוסעים על מטוסים, הנה פעולה הנמצאת בשליטה בלעדית ובאחריות רשויות נמלי התעופה בכל העולם ומתבצע על ידי עובדיהם. אנו עושים מאמצים ניכרים, בתאום עם הרשויות הללו על מנת לצמצם מקרים מסוג זה אולם, לצערנו, גם אם טיב השירות הינו אינטרס חיוני של כל הגורמים, אין לפעמים, בכוחו של גורם אחד להשפיע על גורם שני, והשירות לנוסע נפגם.
מדבקות "שביר" נועדו על מנת שסבלי הכבודה, יעשו את מרב המאמצים להעמיס את הכבודה בזהירות המרבית, אך אין בהן למנוע כליל נזקים, כדוגמת המקרה שבנדון.
על פי תנאי חוזה התובלה אין לכלול בכבודת הנוסע הנשלחת בבטן המטוס, פריטים שבירים כגון אגרטלים, בין אם זה בידיעת המוביל או שלא בידיעתו. אנו מניחים כי הנוסע מודע למאפיינים של החפצים שהוא בוחר לכלול בכבודתו ועליו לוודא שהם חזקים מספיק ומאובטחים היטב על מנת לעמוד בתנאי התובלה בדרך האוויר מבלי שייגרם להם נזק.
לאור האמור לעיל, לצערי לא נוכל להיענות לבקשתה לפיצוי בנסיבות המקרה. באם גברת רעות ביטחה את כבודתה בביטוח מטען המכסה מעבר למגבלות האחריות של חברת התעופה, ניתן לפנות לחברת הביטוח להמשך בירור.
אני מקווה כי טיסותיה של גברת רעות בעתיד, תהיינה ללא דופי.
בכבוד רב,
מיטל גלנטי
יחידת תביעות כבודה
|
תגובה: |
מוסבר בתגובה המצורפת |
פתרון: |
|
|