פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק לכבודה שבירה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה- 30/5 חזרנו בטיסה LY 338 מאמסטרדם לתל אביב, כאשר באחד התיקים היה אגרטל שביר שקניתי. בשדה באמסטרדם נאמר לי ע"י נציגי אל על שאני יכולה לשים את התיק עם החפץ השביר ב"עגלה מיוחדת" לדברים שבירים. הדביקו לי מדבקות "זהירות שביר" מכל הצדדים על התיק ולצערי התפתיתי לשים את התיק באותה עגלה מיוחדת לאחר שראיתי שיש שם תיקים נוספים עם דברים שבירים. כשהגענו לנתב"ג גיליתי להפתעתי שהתיק עם הכבודה השבירה יצא יחד עם כל שאר התיקים, מיותר לציין שהאגרטל הגיע כשהוא שבור לרסיסים. פשוט חוסר אחריות! למה להגיד שיש טיפול בכבודה שבירה אם אין? הייתי יכולה בקלות להעלות את התיק למטוס ולחסוך את עוגמת הנפש, אבל משום מה בחרתי להאמין לנציגים שאמרו לי שמטפלים בכבודה זו באופן שונה. איזה זלזול, פשוט חברה שמבזה את עצמה. בהחלט אחשוב פעמיים לפני שאטוס איתה שוב.
כספי סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
מיטל גלנטי- נציגת תביע שם ותפקיד:
מחלקת קשרי לקוחות – יחידת כבודה
פקס: 03-7602255
דוא"ל: [email protected]



לכבוד
אתר תלונה 21/06/2011

מספרנו: 350688





הנדון: פנייה בגין כבודה ע"ש שני רעות- תלונה 62754


בתגובה לפנייתה של גברת שני רעות לאתרכם, הצטערתי לקרוא על הנזק שנגרם לאגרטל בטיסתה מאמסטרדם לתל-אביב מיום 30 למאי 2011 ועל האכזבה שנגרמה לה בשל כך.

מבלי להמעיט בתחושותיה של גברת רעות, חשוב לי להסביר כי תהליך הפריקה והטעינה של כבודת נוסעים על מטוסים, הנה פעולה הנמצאת בשליטה בלעדית ובאחריות רשויות נמלי התעופה בכל העולם ומתבצע על ידי עובדיהם. אנו עושים מאמצים ניכרים, בתאום עם הרשויות הללו על מנת לצמצם מקרים מסוג זה אולם, לצערנו, גם אם טיב השירות הינו אינטרס חיוני של כל הגורמים, אין לפעמים, בכוחו של גורם אחד להשפיע על גורם שני, והשירות לנוסע נפגם.

מדבקות "שביר" נועדו על מנת שסבלי הכבודה, יעשו את מרב המאמצים להעמיס את הכבודה בזהירות המרבית, אך אין בהן למנוע כליל נזקים, כדוגמת המקרה שבנדון.

על פי תנאי חוזה התובלה אין לכלול בכבודת הנוסע הנשלחת בבטן המטוס, פריטים שבירים כגון אגרטלים, בין אם זה בידיעת המוביל או שלא בידיעתו. אנו מניחים כי הנוסע מודע למאפיינים של החפצים שהוא בוחר לכלול בכבודתו ועליו לוודא שהם חזקים מספיק ומאובטחים היטב על מנת לעמוד בתנאי התובלה בדרך האוויר מבלי שייגרם להם נזק.

לאור האמור לעיל, לצערי לא נוכל להיענות לבקשתה לפיצוי בנסיבות המקרה. באם גברת רעות ביטחה את כבודתה בביטוח מטען המכסה מעבר למגבלות האחריות של חברת התעופה, ניתן לפנות לחברת הביטוח להמשך בירור.

אני מקווה כי טיסותיה של גברת רעות בעתיד, תהיינה ללא דופי.

בכבוד רב,

מיטל גלנטי
יחידת תביעות כבודה

תגובה:
מוסבר בתגובה המצורפת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה