פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטוס כפול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

קרובי משפחה שלי הגיעו השבוע לארץ לטובת אירוע משפחתי

הם שריינו 3 כרטיסים בטיסה מזינבה לארץ לפני כ חודש.
ל AM11:05 10/JAN/26 346LY
מספר ימים לפני הטיסה הם בדקו את הכרטוס ונאמר להם שאין ל שתיים מהם מקומות.
הם בדקו היטב ואז מחוסר ברירה הם רכשו שני כרטיסים נוספים חדשים ( יותר יקרים)

במוצ"ש ערב הטיסה הם גילו שיש להם כרטיסים כפולים לאותה טיסה .
2 דרך, Swiss Air ו שניים דרך אל-על.
נעשו מספר טלפונים ל אל-על , והיו המון ניסיונות התקשרות ל Swiss Air .
במטרה לבטל שני כרטיסים ולקבל החזר.
לבסוף נאלצנו לבטל את הכרטיסים של אל-על על מנת להימנע מ " No Presence "

אציין שהדבר נעשה מתום לב , והדבר נבדק היטב אתכם ונאמר להם מפורשות שאין להם כרטיס על הטיסה.
ולמעשה יש כרטיס רק לנוסע אחד שהוא הנוסע השלישי.

אבקש לבטל את הכרטיס הנוסף ולקבל החזר כספי מלא.

The new Tickets :
Avner Dardashti
1142463229649
Odelia Dardashti
1142463229650

The old original tickets
Avner Dardashti
7242122702894
Odelia Dardashti
72421227004683

אציין שאני חבר הנוסע המתמיד 5268149
יש לנו המון משפחה באירופה וארה"ב כולם משתדלים לנסוע באל-על
כמו כן יש המון נסיעות מטעם העבודה וגם שם אנו משתדלים לנסוע באל-על
ואירוע מסוג זה הוא מפתיע וחריג, אפילו בעידן של תחרות קשה שיש בהם חברות תעופה כגון EasyJet
שבהם ההזמנה והכרטוס ממוחשב. הצפייה שלא יהיה כרטוס כפול,

בברכה

דניאל
054-6757244


קיבלתי אסמכתא לפנייתי למחלקת קשרי לקוחות עם מכתב אשר מאפשר לי לכרטס אבל מסתבר שמכתב זה שווה כקליפת השום.
פניה 2010-16834
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה