פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית כרטיסי טיסה בדקה ה-90 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי כרטיסי טיסה לאתונה לתאריך 16.6.2011 ניסיתי לבטל אותם בכל דרך אבל אי אפשר היה לבטל אלא רק להקפיא לשנה ותוך חודש למסור תאריך אחר לטיסה מאחר ואיני יודעת מתי אטוס אין באפשרותי לשנות לשום מקום אחר ולא למכור אותם וגם לא לשנות שם וגם לשלם קנס 240$ על שני כרטיסים זה לא הגיוני זה ממש עוול! אני יותר לא אקנה כרטיסי טיסה בדקה ה-90 ובטח לא באל-על ניסיתי לדבר לליבם באל-על שאיני יכולה לטוס מסיבות אישיות ואמרו לי שהקנס שאני משלמת מעט מאוד קניתי ב-680$ שני כרטיסים רק טיסות אני משלמת אותם כרגע האם זה פייר? לפחות היו מורידים לי את הקנס לא פשעתי פשוט לא יכולנו לטוס בעלי עבר טיפול שיניים מאוד קשה ולא יכל לטוס בצורה כזאת איפוא האנושיות!!!
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה