פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה שכבר שילמתי עליה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה שבועות הזמנתי דרך חברת וואלה טורס כרטיס טיסה לאורוגואי לתאריך 19/12.
מספר ימים אחרי פורסמה בעיתונות ידיעה שאומרת שבשל חוסר רווחיות מצד אל-על, יבוטלו כל הטיסות הישירות לברזיל מישראל החל מחודש נובמבר, מה שיצר אצלי מצב ששילמתי על טיסה שכרגע לא קיימת.
כבר יותר משבוע שאני רודף אחרי נציגים של אלעל ונציגים של וואלה טורס שרק מפילים את האחריות אחד על השני ואף אחד לא מוכן להביא לי פיתרון.
נציגי אלעל מבקשים ממני לפנות לוואלה טורס שיכרטסו לי כרטיס חדש במסלול אחר.
נציגי וואלהטורס בכלל מכחישים וטוענים שאלעל כלל לא יידעה אותם על המצב החדש ואומרים לי לחכות שאלעל יספקו לי חלופה.
אני לא רוצה לחיות בחוסר וודאות, שילמתי על כרטיס טיסה, חתמתי על הסכם והוא הופר ע"י חברת אלעל בשל חוסר רווחיות, ולא בטוח שאני יקבל חלופה הולמת וגם חלק נרחב מהשיקולים שלי בכך שבחרתי לרכוש את כרטיסי הטיסה הספציפיים האלה ולא של חברה אחרת הם סידורי האבטחה המעולים שאליו זוכים נוסעים ישראלים באלעל, וכעת לא יהיו יותר טיסות של אלעל לדרום אמריקה ואצטרך לטוס דרך חברה זרה שאני לא מכיר וככל שעובר הזמן מחירי כרטיסי הטיסה עולים ובמידה ולא אהיה מרוצה מהחלופה שאלעל תספק לי פחות ישתלם לי להזמין בעצמי חלופה אחרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הצגת חלופה הולמת באופן מיידי ופיצוי על הפרת הסכם בכך ששינו את מסלול הטיסה וחברת התעופה. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אל על קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח נענה ישירות ע"י מוקד ההזמנות של אל על. תגובה:
** פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה