פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדה מרשימת נוסעים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי הבוקר,לטיסתי המתוכננת לברצלונה,והתברר שעקב OVER BOOKINGאין לי מקום עם בעלי וביתי.מטרת הנסיעה היה סיוע בקונצרט גדול המתקיים היום בשעה 16:30.היינו בדלפק שעתיים לפני הטיסה יחד עם הזמר ו2 נגנים וגילינו שהזמר והנגנים לא על הטיסה,הורידו אותם ע"מ להעבירם לטיסה אחרת בגלל עודף מקום. לציין שרכשנו כרטיסים לפני חודש וחצי.באין ברירה נתנו את מקומינו לזמר כשהדיילת מבטיחה לנו טיסה חילופית באחור של 15 דקות דרך רומא.התבקשנו להמתין לידה עד שתקבל תשובה אם נוסעים לברצלונה או רומא.חיכינו עד סגירת הטיסה שהתבררה כמלאה ואז הופננו לדלפק אחר לסידור הטיסה לרומא,מה שהתברר כאופציה לא קיימת.ואז הוצעה לנו אופציה דרך צרפת,הגעה ב23:00 - לאחר סיום הקונצרט.הסברנו לכולם,כולל מנהל התחנה ירון רז, שיש כאן מצב מיוחד בו אנו חייבים את הטיסה שלנו או רומא,מאחר ואנחנו מפספסים את המופע שבשבילו נסענו, מה גם שללא אמרגן קשה יהיה לקיימו,נעננו בתגובה מאד לא סימפטית,שאכן זו אשמת אל על והם מתנצלים ומגיע לנו פיצוי של 200 דולר או כרטיס- מגוחך ביותר לאור הנסיבות שציינתי בפניהם על דחיפות העניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם מעבר לכרטיס שנתנו פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה