פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היתול פוגעני בלקוח אלעל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת אלעל נתיבי אוויר לישראל.
EL AL ISRAEL AIRLINES
ביום ה28 לחודש יוני שנת 2011 רכשתי אני זאב וולף קריצ'בסקי
ZEEV WOLF KRICHEVSKY
i.d. number
3-0302589-4
בסניף חברת אלעל בנמל התעופה בן גוריון
BEN GURION LOD ISRAEL
כרטיס טיסה שמספרו הוא:
114 2463669193
המיועד לתאריך 17 בספטמבר של שנה זו לטיסת צד אחד מנמל התעופה קנדי ניו יורק
NEW YORK JFK
לנמל התעופה בן גוריון ישראל
מספר ההזמנה היה
2MTXPK
בשעת קניית הכרטיס נאמר לי בפירוש ע"י הנציגות במקום כי אוכל לבטל אותו ולקבל עליו את מלוא ההחזר ברגע שארצה בכך.
התשלום על הכרטיס בוצע במזומן ע"ס 1799.30 דולר
בשעת התשלום נבדקו כל השטרות כחוק ונאמר לי ליצור קשר מייד עם בואי לניו יורק עם המחלקה של אלעל ניו יורק באם ארצה לבטל את ההזמנה כדי לדעת איך בדיוק יועבר אלי הכסף.
בהגיעי לניו יורק מצאתי לנכון לבטל את הכרטיס
מאז אני כבר עובר כמעט חדשיים של הטרדות והתעללות ע"י נציגי השירות של אלעל בניו יורק
בשלב הראשון מצאתי את עצמי מועבר לאחר שיחה ארוכה מהנציגות בניו יורק לנציגות בארץ ושם התבקשתי ליצור קשר למחרת בשעות הפעילות של המחלקה העסקית
למחרת הועברתי מהמחלקה העסקית למחלקה שבה קניתי את הכרטיס וממנה בחזרה לניו יורק ומשם לארץ ומשם לניו יורק ומשם למחלקה העסקית.
וכך נפתח מחול שדים שהסתיים בביטול ההזמנה אך לא בקבלת הכסף אף לא בקבלת תאריך יעד לקבלתו.
עד היום כבר העברתי למעלה מ-20 שעות שיחה יקרות מאוד שבהם יצרתי היכרות עם נציגי ונציגות השירות היקרים של אלעל בארץ ובחו"ל: מיה אסתר טל טליה ג'ודי רותי ועוד ועוד,
כלום נשמעו מלאי בטחון ביכולתם לעזור לי לכל אחד נדרשתי לספר את כל הסיפור מתחילתו ולקבל העברה טלפונית לפקיד הבא כשבדרך נגזר עלי להאזין לשירת אלעל הכי בבית בעולם כשכל דקה שכזו עולה לי בכסף ובעצבים.
קיבלתי הבטחות רבות הסברים רבים אבל כסף לא קיבלתי.
אני לא מבין ולא מוכן להבין התנהגות כזו מצד חברה שמכבדת את עצמה כחברת הדגל של ישראל וכך גורמת ללקוח אומלל שכל חטאו מסתכם ברצון ראשוני לטוס עם אלעל סבל רב ועגמת נפש.
כמו כן נתקלתי במסכת בלתי נגמרת של שקרים ומניפולציות מצד הנציגים שלכם כשהם נתנו לי מספרים של שלוחות שלא קיימות ושמות של אנשים שאינם בנמצא שכביבול שם אני אמור למצוא את הפתרון לבעייתי ובכלל נתנו לי הרגשה של סחטן בזוי שיש להפטר ממנו בהקדם האפשרי.
בשלב מאוחר יותר הגעתי למצב בו אני יושב לשעתיים מידי יום עם נציגות אלעל בטלפון וכפי שהדגשתי קודם הדבר עולה לי כסף רב שאין לי ואני נאלץ לקחת הלוואות כדי לאפשר לעצמי את ה'תענוג' הנ"ל ובשעתיים הללו שוב ושוב מסבירה לי נציגה נחמדה בניו יורק שהתיק שייך אך ורק למשרד בארץ וכשאני רק מתחיל לומר זאת לנציגה הנחמדה בארץ היא מסבירה לי שאין כל היגיון בדבריי והתיק נמצא אך ורק בבעלות ובטיפול המשרד בחו"ל.
לאחרונה יצרו אותי קשר ממחלקת החשבונות שלכם הניו יורק וסיפרו לי סיפור כזב חדש לפיו ככל הנראה הגיע הצ'ק עם שליח לתיבת הדואר כשמסרתי ומשראה ששמי איננו רשום על תיבת הדואר החזיר את השיק חזרה,
ככל הידוע לי על מרבית תיבות הדואר בניו יורק וייתכן גם בעולם לא נהוג לרשום את שם בעל התיבה ובוודאי שלא להחזיר את הדואר באם הכתובת נכונה.
אמנם אינני סוכן נסיעות אני אך ורק איש פרטי תמים שלאלעל ככל הנראה אין כל אינטרס לראות אותו ואת חוג ידידיו ומשפחתו במעגל הלקוחות שלה ולכן המתנתי חודש וחצי ויותר אבל לפחות עכשיו תנו לי את הכסף חזרה ופיצויים על שיחות הטלפון וההטרדות של נציגיכם שחזרו אלי בשעות הקטנות של הלילה בניו יורק למרות שביקשתי מהם שלא לעשות זאת והעירו אותי משנתי פעם אחר פעם.
די להסברים היפים די לשכנועים אני צריך כסף אני נמצא בניו יורק גפי שהדגשתי זאת לנציגים ללא פרוטה בכיס.
גם אם יש לכם זכות משפטית מפוקפקת להמשיך לעשות לי את המוות אני מבקש ממכם ודורש מכם לחדול מכך מייד.
ממתין לתשובה מהירה וליצירת קשר עדיף במייל
לקוח מאוכזב וזועם מאוד
--

זאב וואלף הלוי קריצ'בסקי

נ.ב.
לאחר שפניותיי הרבות אליכם במייל ובטלפון לא נענו על ידכם ראיתי את עצמי נאלץ להעביר עותק ממסמך זה לידי אתר תלונה
כספי סוג הנזק :
החזר מלא ופיצוי סביר פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה