פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צבירת נקודות במועדון הנוסע המתמיד. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

רכשתי כרטיס טיסה(במקור מישראל לסאו פאולו,ברזיל), קונקשיין ומשם טיסת המשך לבואנוס איירס ארגנטינה.
את הכרטיס רכשתי בערך כשבוע לפני שאל על הודיעה על הפסקת טיסותיה הישירות לברזיל.

כמו כן, בכוונה תחילה ובידיעה שטיסה מישראל לברזיל תזכה את חשבון הנוסע המתמיד שלי בהרבה נקודות(באופן יחסי) כיוון שהיא טיסה רחוקה, הסכמתי ורציתי להירשם כחבר למועדון הנוסע המתמיד "ולספוג" את עלות ההרשמה בסך 25$.

אבל, בעקבות הפסקת הטיסות הישירות של אל על לברזיל, שונה יעד הביניים שלי למדריד ואי לכך גם מספר הנקודות הנצברות בחשבון הנוסע המתמיד שלי יירד. בנוסף, הטיסה שונתה למטוס של חברת איבריה, עליה יש ביקורות שליליות מניסיון מכריי.

אם הייתי יודע מראש שהקונקשיין שלי יהיה במדריד, הייתי סוגר דיל(זול בהרבה) עם חברת איבריה, חוסך בנוסף עוד 25$ על חשבון הנוסע המתמיד של אל על ויוצא מרווח.

זו לא אחריותי או אשמתי שבחרתם להפסיק טיסות ליעד מסוים ולכן אני מבקש את מס' הנקודות המקורי שהיה אמור להיצבר בטיסה שלי לברזיל דרך מועדון הנוסע המתמיד ולא את מס' הנקודות המופחת בהרבה בטיסה שלי למדריד, שהרי הסיבה המרכזית שלי מלכתחילה להצטרפות למועדון זה הייתה הטיסה שתזכה את חשבוני בהרבה נקודות ולכן הסכמתי לשלם עבור ההצטרפות.

בברכת שבוע טוב,
איתי ברזילי


נ.ב
שלחתי את אותו מכתב לאל על דרך אתר האינטרנט שלהם ולא נענתי בתגובה כלשהי!

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה