פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ויחס אדיש נושא התלונה:
אמסילי שי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

בתאריך 06/08/2011 טסתי בחברת התעופה אל-על מת"א לבנגקוק .
רציתי לציין שההמסכים אשר קיימים במטוס כלל לא עובדים , זאת עבודה בעיניים , כל התוכניות ושירות הVOD שמציגים כלל לא עובד.

ואם עובד אז מלא תקלות, לי אישית כלל לא עבד המסך בטיסת ההלוך , אך בטיסת החזור לבנגקוק לת"א הסך כן עבד אך ללא סאונד.

לה היו טיסות קשות , מכיוון שכל הטיסה הייתי חסר מעש , רובו של המטוס התלונן והיחס של הדיילות היה הרבה יותר מעצבן ולא ניסו לפתור את הבעיה.

אחת הדיילות ענתה לי "תכתוב מכתב אם זה כזה מציק לך".

אז באמת הושא הזה מאוד הציק לי וגרם לי לכתוב מכתב זה עקב השירות הגרוע של חברה שמייצגת את ישראל.

אשמח אם יהיה שינוי , ואישית אני בטוח שלא אטוס יותר אלעל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה