פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עלייה לטיסה 658 (קייב- ת"א) נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בטיסתנו בטיסת הטרנספר קייב-ת"א (658), נקבעו זמני נחיתה-המראה קרובים מאוד
כאשר אספנו את המטען והגענו לשער ממנו יוצאת הטיסה, המטוס כבר המריא.
מצד צוות אל-על לא הייתה שום דאגה להביא אותנו לטיסה בזמן או להעלותנו לטיסה אחרת ללא
תשלום , אלא גבו מאתנו כסף עבור כרטיסי טיסה למרות שהובטח (ע"י נציגת אל על בקייב) כי נעלה
לטיסה הקרובה ללא תשלום נוסף ואף שוריינו לנו מקומות.
כספי סוג הנזק :
תשלום הוצאות חו"ל (בהתאם לקבלות) ותשלום עבור כרטיסי טיסה פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה