פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות נציגת אלעל בחו"ל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלעל- מוסקבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול, טסנו עם משפחתי, בחזרה ארצה אחרי ביקור במוסקבה 31.8.11 ,בבידוק הבטחוני שעברנו התברר כי שחכתי להוציא בקבוק של בושם מתיק היד, הבודקת ביקשה שאני אשאיר אותו למרות שהוא היה חצי ריק( בערך 150מ"ל). ניסתי להסביר
לה כי ה בושם יקר וסה"כ אין לי שום כוונה פלילית, היינו עם תינוקת וזה פשוט עניין של בלבול, היא הייתה מאוד אדיבה ואמרה כי אני אוכל לגשת לנציגת אלעל ואם היא תאשר אז שהיא תבוא איתי ויחזירו לי את הבושם.
כאשר ניגשתי לנציגת אלעל, היא הייתה גסת רוח, עם פרצוף חמוץ, ובכלל לא ניסתה להקשיב לי, היא התחילה מיד להגיד שאם היא מחוייבת למשהו אזי גם אני.
1. אני לקוח שמשלם ממיטב כספו על טיסה בחברתכם וממש לא מעניין אותי איזה יום היה לה אין שום סיבה שהיא תתנפל ותדבר בכזו גסות ועוד מול התינוקת שלי!!!!
2. אם בן אדם כזה מייצג את חברתכם, אז מאוד חבל, כי היא פשוט מביישת אתכם בתור חברה כל כך גדולה וזה חבל, היא לא ישראלית אז על אחת כמה כמה כדאי שתתדעו עם מי יש לכם עסק.
3. את הבושם כבר אני לא אקבל חזרה....
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה