פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסה מפריז לישראל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שלישי, ה - 06/09/11 הגענו לשדה התעופה דה גול בפאריז, לטיסת המשך מארה"ב לתל אביב. היינו אחרי שעות רבות של טיסה. בעלי חולה בבעיות שונות ואחת מהן סכרת. לאור שימוש יתר באינסולין בארה"ב ידענו שאנו חייבים לחזור, כדי להמשיך בטיפול. הגענו ב - 09:00, כשהטיסה היתה צריכה לצאת ב- 11:30 (טיסה 320).
מכיון שכבר עברנו את כל תהליך הבדיקה, כמובן שהיינו "כלואים" בשדה התעופה. שעת הטיסה התקרבה ועבר מפה לאוזן עניין דחיית הטיסה. רק אח"כ הודיעו ברמקול.
דחייה ועוד דחייה והסיבה ? כל מיני מילמולים על בעיה בטיחותית במטוס.
לידינו היתה קבוצה של יהודים צרפתים משמאוד מאוד כעסו ולכן, לא רצינו להצטרף. אנחנו היינו עסוקים בבעיה שלנו - הבריאות של בעלי.
בשלב מסויים התחילו להפיץ הודעה, עדיין לא ברמקול, שכנראה שנעבור לטיסה אחרת - 324 בשעה 14:30.
השעות נוקפות. אנחנו כלואים. אפילו קפה ועוגה לא הציעו לנו. בשל מחלתו של בעלי, היינו צריכים לקנות אוכל וכידוע לכם - פאריז מאוד יקרה.
הצוות שלכם די כעס על הצרפתים שהתלוננו.
אנחנו היינו עייפים ומודאגים מידי.
גם היתה בעיה בתקשורת ולא הצלחנו להודיע לבננו החייל שקיבל חופשה מיוחדת מהבסיס בירוחם (חופשה מאוד מוגבלת). נוסף על כך, המערכת הטלפונית בארץ - בכלל לא הודיעה על השינוי.
הבן הגיע לשדה התעופה ב 17:00 וכאן הודיעו לו שהטיסה תגיע ב - 22:30 !!!
אחרי השירות הנפלא של אמריקן איירליינס - האכזבה, הקושי, שום דבר לא שווה את העניין. למה זה צריך להיות כך ?
רק בשעה 14:30 התחילו להחליף לנו כרטיסים, כשזו היתה שעת הטיסה. יצאנו בערך בשעה 15:45 ואולי יותר מאוחר.
היתה התנצלות בחצי פה במטוס וזהו.
היינו המומים. מה זה ? אנחנו במאה ה - 21. כך לא מתנהגת חברה בקנה מידה שלכם.
זה לא מגיע לנו.
מישהו שאל אם הוא יוכל לישון במטוס ואמרו לו אל תדאג - יש המון מקום
הסתובבה מעין אמירה שכנראה שתי הטיסות ריקות מידי ולכן מאחדים אותן. אכן, עם כל גודלו של המטוס ואחוד הטיסות, עוד היו מקומות ריקים במטוס.
אנחנו מאוד כועסים ומאוכזבים. מאוד.
ממתינים לתשובתכם

עדינה ואברהם רינת
רחוב צור 5, מתן
טלפון: 9027050 - 03
נייד: 6615326 - 052.


אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה