פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארוחה צמחונית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ארוחה צמחונית הוזמנה ע"י הסוכנת שירי מSWISS1 לצערי לא קבלתי אותה בטיסה חזרה מציריך LY344 ב-13.9.11למרות שבטיסה הלוך לג'נבה LY345 ב-6.9.11 שאלתי את הדיילת והיא עדכנה שוב שאכן אקבל ארוחה צמחונית כזו בטיסתי חזרה.
עלי לציין שהדיילת הראשית ניסתה לעזור, אבל הדבר פשוט חוזר על עצמו וזה תמיד מתפספס.אני נוסעת מתמידה של אל על ומנסיון זה מה שקורה...חבל מדוע אי אפשר להקפיד יותר ולקבל ארוחה כזו לפי הזמנה מראש. אני מאוכזבת, דורשת פיצוי והתנצלות...
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות אל על שם ותפקיד:
תלונת הנוסעת נבדקה והיא נענתה ישירות תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה