פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוייעדי טיסה עקב ביטול טיסה ליעד הראשוןomer.d נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי, משה קרידי, היה אמור לטוס לשיקגו דרך פריז. קבענו את המסלול בגלל נוחות השעות, העובדה שהנחיתה וההמראה הם מאותו טרמינל, מה שמונע ממנו חיפושים והליכות מיותרות וכן בגלל זמן ההמתנה הקצר בשדה התעופה.
ב-2230 לערך, קיבלנו טלפון מנציג אל על בשם אלי שמספרו הפנימי לדבריו הוא: 80621 שמעבירים אותו לטיסה ב-10:15 בבוקר ללונדון ומשם כעבור 3 שעות וארבעים דקות המתנה המראה לשיקגו הגעה ב-20:05.
הן שעות ההמתנה בלונדון והן שעות ההגעה לא התאימו לו, כך ששאלתי מיד (דיברנו ברמקול), אם הוא בדק שאין אופציה טובה יותר. במצח נחושה הוא אמר שהוא בדק ואין ושאם יש לנו שאלות או בעיות הוא עובד עד 12:00 בלילה אבל הוא מאמין שהוא יהיה עד 1:00 כי יש המון עבודה. עם סיום השיחה ניגשתי למחשב ולהפתעתי מצאתי טיסה לרומא שיוצאת ב-06:00 בדיוק אותה שעה שאמורה הייתה לצאת הטיסה לפריז וטיסת המשך 111 של AA שמגיעה לשיקגו בשעה 3 ומשהו אחה"צ עם המתנה של 2:17 דקות בשדה התעופה ברומא. צלצלתי מיד לאלעל, ענה לי בחור בשם בני שהיה אדיב מאד וניסה לעזור אבל לאחר בירור ארוך הוא הודיע לי שאי אפשר לשנות כבר מאומה כי השעה מאוחרת ואין מי שיאשר את השינוי. כשביקשתי את אלי הוא אמר שהוא כבר הלך השעה הייתה 23:30. שום בקשות ותחנונים לא עזרו לי כי הוא אמר שבשעה כזאת אין אחראי משמרת ושאם אני רוצה להתלונן שאעשה זאת מחר בבוקר בדרך המקובלת. כעסתי מאד כי למעשה אלי שיקר לנו במצח נחושה וגרם לבעלי לטרטור בשדה תעופה ענק ולא נעים וכן להגעה מאוחרת ב-6 שעות ליעד שלו. אני כועסת ומאוכזבת מאד מהחברה ומהשירות שקיבלנו. בברכה אילנה קרידי
טרטור בשדה תעופה ענקי והגעה באיחור של 6 שעות ליעד סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה