|
|
|
|
|
|
גבית כספים שלא בצדק |
נושא התלונה: |
יום שני 31 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כנוסע מתמיד של חברת אל על הנוסע איתם בקביעות לארה"ב ציפיתי ליותר התחשבות כאשר ביום ראשון שעבר היו סופות שלגים פתאומיות ולכן איחרתי את הטיסה כאשר עוד בדרך הודעתי לחברת התעופה שלא אספיק להגיע בזמן ובקשתי כרטיס ליום המחרת ועל כך גבו ממני 2000$ אני מאמין שעם קצת רצון טוב יכולתם לתת לי כרטיס במחיר זול יותר ובאם לא אפוצה. בעתיד אשקול מעבר לחברה אחרת וכן אמליץ לכל ידידי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי בשווי הנזק (אפשרי בהוזלת הנסיעות הבאות) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|