פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים שלא בצדק נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כנוסע מתמיד של חברת אל על הנוסע איתם בקביעות לארה"ב ציפיתי ליותר התחשבות כאשר ביום ראשון שעבר היו סופות שלגים פתאומיות ולכן איחרתי את הטיסה כאשר עוד בדרך הודעתי לחברת התעופה שלא אספיק להגיע בזמן ובקשתי כרטיס ליום המחרת ועל כך גבו ממני 2000$ אני מאמין שעם קצת רצון טוב יכולתם לתת לי כרטיס במחיר זול יותר ובאם לא אפוצה. בעתיד אשקול מעבר לחברה אחרת וכן אמליץ לכל ידידי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי בשווי הנזק (אפשרי בהוזלת הנסיעות הבאות) פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה