פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב ושרות פגום . נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
ברזיל סאן פאולו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד מ-ל-ב 10-11-2011

לכבוד חברת אל-על
מאת : שלום מרדכי דרעי – חיפה
נידון : עיכוב ממושך ושירות פגום במהלך טיסה ישירה .
מס טיסה : LY042 טיסה ישירה מברזיל לישראל
שלום רב ,
בתאריך ה25-10-2011 משדה התעופה של סאן פאולו היינו אמורים לצאת בשעה 19:00 בערב .
עלינו למטוס בשעה 18:40 חיפשנו איכן להניח את התיקים הקטנים שלנו הכל היה מלא ....
אךשהוא דחפנו ושמנו את התיקים ... הדיילות היו עסוקות לסדר את האנשים היו המון אנשים בטיסה הזו .....
פתאום התחילו שמועות שהמטוס ינחת ברומא למלא דלק ... עיכוב של כשעתיים בערך כך שמענו מהריכולים של הדיילות כששאלנו לפשר העניין אמרו " לנו אסור לומר נראה מה יהיה " ...
הטיסה עדיין לא יוצאת השעה 20:00 ... הדייל הראשי או הטייס מתחיל לדבר מספר שיהיה עיכוב ננחת ברומא לתדלק ונמשיך הלאה .... מתחילים לטוס ...
השרות של הדיילים הממורמרים נראה ומורגש הייטב יחס מזלזל , פרצוף חמוץ כבר מתחילת הטיסה מחכה לנו טיסה של למעלה מ18 שעות בתוך המטוס ....
כשמבקשים שתיה מתוקה נאמר שנגמר ....יש רק מים
מבקשים פרי הדייל צוחק ואומר נגמר ....
ניגשים לשרותים אין נייר ..ניגשים לדיילת כבר שמים..... רגע ....
מבקשים שמיכה כי קר נורא למעלה מחצי שעה שמחכים .....
יש עיכוב ברומא .... למעלה משעתיים ... אל על עולם יודעים את זה אז למה לא מתכוננים מראש ?
למה לא היה רענון של דיילים ברומא ? למה לא סופק שתיה וכיבוד כראוי כשיש עיכוב כזה ?
למה הדיילות והדייל כועסים על הנוסעים ?
למה אין מספיק כיבוד ושתיה ? 1650$ לא מספיק לטיסה כזו ?
המטוס לא היה נקי מלכתחילה האוזניות לרוב האנשים היו פתוחים , בד הראש להישען לחלק היה לחלק לא ...
אני פונה אליכם לטפל בנושא זה , זו לא פעם ראשונה שאני נוסע בחברת אל –על אני גאה לטוס בחברה ישראלית אבל יחס כזה ושרות כזה לעולם לא היה .
לא עוגן ולא צודק לשלם מחיר מלא על טיסה ישירה ולנחות ברומא ללא אפשרות לצאת ולהרגיש דחוק .
לא עוגן להגיע 5 שעות אחריי הזמן כשהמשפחה באו לאסוף אותך מהשדה ואתה בסוף לוקח מונית ישירה כי אתה עייף רעב צמא ....
ועוד דבר אחד התיק מגיע קרוע לגמריי . במשוא התיקים .
אני פונה אליכם לטפל בנושא זה ,

כתובתי – שלום דרעי
ת"ד – 6535
מיקוד 31064 חיפה
נייד – 0548041566














העתקים :
משרד התחבורה – ירושלים
המועצה לצרכנות - ירושלים

פיצוי כספי , והתנצלות . פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה