פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מועד חזרה בטיסה סדירה של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 2011 הוזמנו 4 כרטיסים לטיסה לרומא ולחזרה ממילנו ב - 19.12 בשעה 22.30 . בהתאם לכך נערכו הסידורים לחזרה תוך תכנון יום טיול בסביבה. שבוע לפני הטיסה, בסוף נובמבר 2011 הודיעה אלעל על שינוי בחזרה והציבה 2 אלטרנטיבות: או להקדים לטוס בשעה 18.20 דרך קונקשיין בציריך, או לחזור ביום המחרת בשעות הצהריים. השינוי היה שרירותי, אני מניח מטעמים כלכליים. ביקשנו לחזור למחרת ולקבל מלון ללילה וסורבנו. נאלצנו לשנות תכניות ולבחור בלית ברירה באופציה הראשונה. נציג החברה הודיע שזכותה לבצע שינויים למרות שזו טיסה סדירה ולא צ'רטר. עוד קודם שאלנו את סוכנת הנסיעות כמה יעלה שינוי במועד החזרה והיא השיבה לנו כי שינוי יעלה כ - 70 דולר לאדם. אני מבקש לדעת מדוע לא קיימת הדדיות בעלות השינוי. מדוע אנו היינו צריכים לפצות את החברה במקרה של שינוי ואילו אל על מבצעת שינוי אך אינה מפצה באותו מחיר את נוסעיה.
עגמת נפש סוג הנזק :
אנו מבקשים פיצוי בגובה 70 דולר לכל אחד מ - 4 הנוסעים. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה