|
|
|
|
|
|
חיוב בארץ עבור עמלת המרה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביצעתי עסקה בארץ קניית כרטיסים בחברת אל-על (7070$)
חברת אל-על לא ציינה בכל רגע שאני אמור לשלם עוד 2.5% מהעסקה עבור עמלת המרת מטבע חוץ (מה שייקר לי את העסקה ב 1500 ש"ח)
בשיחה עם אל-על התברר שהייתי יכול להגיע למשרדי החברה בבן יהודה ולשלם ישירות ללא עמלת חברת האשראי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שחברת אל-על תיידע את הלקוח בעמלות והיה והעסקה משולמת בכרטיס אשראי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|