פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה כלכלית נושא התלונה:
רוט צבי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני נוסע מתמיד של חברת malev . החלטתי להעניש את החברה וחזרתי לטוס באל על, ואז מה קורה ? אני טס לבודפשת כמתוכנן ואמור לחזור ב15 לינואר. כשהגעתי לשדה נאמר לי כי מטוס אל על התקלקל ולא יגיע.לבודפשת וכל הנוסים יעברו לטיסת MALEV , בדלפק העלייה למטוס הדילות מצחקוקות ושואלות אותי האם חזרת לטוס עימנו. והשאירו אותי במצב בדיחה. כמובן שבחברה הזאת אני בד"כ יושב במקום משודרג(עסקים).מעבירים אותי לאחד השורת האחוריות. אגב גם לא קבלתי אוכל כשר, כי לטענתם לא הזמנתי.זה לא חוצפה? אז מה זה חוצפה.
עלבון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דני נוף, נציגת קשרי לק שם ותפקיד:
להלן מכתב אשר נשלח ישירות למלין כתגובה על פנייתו אלינו דרך אתר האינטרנט של אל על:
מר רוט הנכבד,

פנייתך באמצעות טופס אלקטרוני בנוגע לטיסתך מבודפשט בתאריך 15 לינואר 2012 התקבלה במשרדנו.

מבדיקתי את הנושא מצאתי כי כשעה לאחר המראת המטוס בדרכו לבודפשט, התגלתה תקלה טכנית אשר כפתה את נחיתתו המיידית חזרה בנתב"ג וכן השביתה את המטוס מלטוס כלל.

לאחר ניסיונות לשבץ לביצוע הטיסה מטוס חלופי ללא הצלחה, הוחלט להכריז על ביטול הטיסה. באין ברירה אחרת, הנוסעים, הן בנתב"ג והן בבודפשט, הוטסו ליעדם בחברת "מאלב".

אני מקווה כי הסברי יתקבלו בהבנה.

****לגבי הארוחות אשר לא הוזכרו בפנייה אלינו, הארוחות באל כל כשרות כולן, מובן שלא כך בחברות זרות, שם יש צורך להזמין מראש ארוחה כשרות. במקרים כאלו על הלקוח לציין כי ברצונו אוכל כשר, אחרת לא יוכלו נציגינו לדעת זאת ולטפל בהתאם.
תגובה:
במקרים של תקלות טכניות אין חברת התעופה מפצה את נוסעיה כספית. במקרה זה נמצא פתרון חלופי מיטבי בצורת טיסה ישירה ומהירה ארצה בחברת מאלב (חברה סדירה ומוכרת). פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה