דני נוף, נציגת קשרי לק |
שם ותפקיד: |
להלן מכתב אשר נשלח ישירות למלין כתגובה על פנייתו אלינו דרך אתר האינטרנט של אל על:
מר רוט הנכבד,
פנייתך באמצעות טופס אלקטרוני בנוגע לטיסתך מבודפשט בתאריך 15 לינואר 2012 התקבלה במשרדנו.
מבדיקתי את הנושא מצאתי כי כשעה לאחר המראת המטוס בדרכו לבודפשט, התגלתה תקלה טכנית אשר כפתה את נחיתתו המיידית חזרה בנתב"ג וכן השביתה את המטוס מלטוס כלל.
לאחר ניסיונות לשבץ לביצוע הטיסה מטוס חלופי ללא הצלחה, הוחלט להכריז על ביטול הטיסה. באין ברירה אחרת, הנוסעים, הן בנתב"ג והן בבודפשט, הוטסו ליעדם בחברת "מאלב".
אני מקווה כי הסברי יתקבלו בהבנה.
****לגבי הארוחות אשר לא הוזכרו בפנייה אלינו, הארוחות באל כל כשרות כולן, מובן שלא כך בחברות זרות, שם יש צורך להזמין מראש ארוחה כשרות. במקרים כאלו על הלקוח לציין כי ברצונו אוכל כשר, אחרת לא יוכלו נציגינו לדעת זאת ולטפל בהתאם. |
תגובה: |
במקרים של תקלות טכניות אין חברת התעופה מפצה את נוסעיה כספית. במקרה זה נמצא פתרון חלופי מיטבי בצורת טיסה ישירה ומהירה ארצה בחברת מאלב (חברה סדירה ומוכרת). |
פתרון: |
|
|