פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסד כרטיסי נסיעה בעקבות איחור בטיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב19.01.2012 בעלי ואני עלינו לטיסה LY323 מת"א לפריז. בגלל תקלה במחשבים המטוס המריא רק כ3 שעות מאוחר יותר. בעקבות זאת פספסנו רכבת אקספרס לאלפים בשווי 200E לאדם ונאלצנו לקנות כרטיסים חדשים לרכבת לילה. יום אחרי הטיסה שלחנו בקשה לאל על להחזיר לנו את הסכום הנ"ל (200X2=400E) . מאז עבר חודש וחצי ללא מענה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בסך 400 יורו פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה