פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה והעלמת חפצים וגרימת נזק רכוש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 27-2-2012 בטיסה LY382 מאיטליה לישראל עברתי חווית טיסה מעליבה במיוחד כך שהגעתי לשדה תעופה בליווי עמית בעמותה בה אני מתנדב לאחר כמה שאלות ע"י נציגת החברה בודדתי בחדר סמוך למשך שעה וחצי ע"י נציגי החברה, התבקשתי לחתום על מסמך הסכמה לבידוק התיק ללא נוכחתי (אחרת יהיה נציג הביטחון של החברה הנ"ל רשאי למנוע ממני לטוס לבטל את טיסתי) לאחר שכבר נלקח ממני התיק בתחילת הבידוק, לאחר בדיקה גופנית כבדה במיוחד (הפשטת בגדים) ליווה אותי נציג החברה עד פתח המטוס כך ששם גם בודדתי ע"י ישיבה במקום עם פרגולות שמסתירות אותי מכלל הנוסעים תחת השגחת מאבטחת עד לעליה למטוס.
לאורך כל זמן זה הצלחתי לשמור על איפוק למרות רגשות ההשפלה שליוו אותו לכל זמן הטיסה.
כמובן לאחר הנחיתה בשדה תעופה בן גוריון אספתי את התיק ושמחתי להגיע ארצה לאחר השהיה בחו"ל
למרבה הצער לא חלף זמן רב עד ששוב חזרו אלי רגשות ההשפלה והאכזבה לאחר שגיליתי עם הגעתי הבית שהרבה חפצים אישיים נעלמו לי מהתיק ללא ידיעתי מתוכם אני זוכר שמכשיר IPAD2, מעיל, בושם, מתנות שרכתי בחו"ל, ספר ודיסק שירים וסיגריות שקניתי בדיותי פרי.
פשוט עמדתי מזועזע ליד התיק לאחר שפתחתי אותו
התיק כולו פשוט נהפך, חלפה שלקחתי איתי לחו"ל פשות גלגלו ודחפו אותה לתוך התיק סכין גילוח מתוצרת ג'יליט חדיש (עם רטט) פשות נשבר לשני חתיכות, התיק עצמו נשרט לאורך הגב ע"י סכין, עוד זכוכית של בושם נשברה ונשפכה בתיק על כל תכולתו, בושם של (אפטר שייב ) פשות פתחו אותו וזרקו אותו פתוח בתוך התיק יחד עם שאחר הדברים מה שגרם לשפיכת הבושם על מטען האייפד שהתקלקל.
עם כל הכבוד לבדיקות הביטחון שמבצעת אלעל, לא מדובר בבדיקה אל בברבריות והתנהלות לא ראויה כלפי לקוח שסך הכל מבקש לטוס אתכם.
אין בבדיקות משפילות מסוג זה להוסיף לחברה אלא שם רע ופחות לקוחות.
אבקש לבדוק פנייתי זו באופן רציני ועובדתי לבדוק מה קורה עם חפציי שנעלמו מהתיק ולפצות אותי על הנזקים שנגרמו לי כמתואר לעיל לאלתר
כמו כן אבקש מחברת אלעל לשקול את יחסיה עם לקוחותיה אם ברצונה לדגול בדגל השירות והאיכות שמדברים עליו לאורך כל הטיסה

תודה מראש
(יצוין שהחפצים שהזכרתי במכתב זה הם אלה שאני זוכר שחסרים יכולים להיות עוד חפצים שלא זכרתי אותם)
עלבון סוג הנזק :
פיצוי והחשבת חפצים פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אירית - אחראית תביעות שם ותפקיד:
הנוסע פנה בתביעה למשרדנו. הנושא בטיפול - הנוסע התבקש לשלוח קבלות. תגובה:
עדיין בטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה