פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ראיון עבודה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביתי היא כבת 20 לפני מספר ימים סיימה לשרת במג"ב להדגיש עם דף ערכים ראויה לציון , דוברת כותבת בשלוש שפות אנגלית איטלקית, ועברית, ביתי עולה מאיטליה
רצתה מאוד לבוא לשרת בצה"ל וכן לגור בארץ , עברנו לגור פה לאחר הצבא היא התחילה לפש עבודה רצתה מאוד להיות דיילת קרקע שכך תשלב בעתיד עם לימודים,
היא התקבלה בחברה אחרת מאשר אל על אך סירבה רצתה אל על כי היא מייצגת את המדינה שלנו חלומה הגיעה והיא הוזמנה לראיון עברה את המבחן הראשון שהגיעה למבחן מחשב מתרגשות באמצע המבחן נלחץ לה על כפתור סגירה בלי כוונה וכך היא לא סיימה את המבחן בוחנת אל- על ניגשה אליה ולא רצתה להבין שזה נסגר בלי כוונה הודיעה לה שהיא נכשלה כי היא לא סיימה את המבחן, אני מבקשת ממכם לפנות את התלונה שלי למנכ"ל אל על אליעזר שקדי, אני יודעת שהיא אפשר ליצור איתו קשר ישיר לכן אני לא יודעת אם פעם הוא יקרא את המכתב הזה, אני מקווה שכן


מחכה לתשובה
אמא של רפאלה







































עלבון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
פניות לקוחות אל על שם ותפקיד:
רפאלה שלום,
אנא פני ישירות למחלקת תעסוקה בטלפון 03-9717040 (אתי
אשר תשמח לבדוק את הנושא לעומקו ולסייע בהתאם.
בברכה
תגובה:
רפאלה שלום,
אנא פני ישירות למחלקת תעסוקה בטלפון 03-9717040 (אתי
אשר תשמח לבדוק את הנושא לעומקו ולסייע בהתאם.
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה