פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות ביזיונית של אלעל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למנכ"ל אל-על שלום, (אני מאוד מקווה שהמכתב הזה יגיע למנכ"ל)

שמי בועז גניאל ואני סרן בחה"א. מטעם תפקידי נשלחתי לקורס לארה"ב ל3 שבועות ובגלל שמדובר במשרד הבטחון זה נעשה כמובן דרך אל-על. אני מרגיש צורך עז לשתף אותך בחוויה המאוד לא נעימה של קבלת שירות וטיסה בחברת אל-על.
פרטי הטיסה:
התכנון:
פנמה אטלנטה DELTA- 22/3 6:10, אטלנטה ניוארק DELTA- 9:50, ניוארק ישראל-ELAL 14:15.

מה קרה בפועל:
ב22/3 מגיע לשדה ומשלם 75$ (במקום 70$) על משקל עודף כי נאמר לי שאני אשלם לפי החוקים של DELTA ולא ELAL למרות שזו טיסה של אלעל. אחרי עליה מטוס בה אני מצליח לקבל מקום מצויין במעבר חירום לפי בקשתי נכנסת דיילת הקרקע שכרטסה אותנו ואומרת שבגלל שיש דיילת חולה ביטלו את הטיסה והטיסה הבאה יוצאת בעוד 3 וחצי שעות. כאשר אני יוצא מהמטוס יש תור מאוד ארוך של אנשים שמחכים לעשות BOOKING מחדש. אחרי 45 דקות של עמידה בתור אני מצליח לקבל מקום בSB לטיסה של 7:25 עליה אני עולה ונאמר לי שאצליח להגיע לטיסה באטלנטה. במטוס אני מבין שקבועי הזמן מאוד קצרים ולכן אני צריך לרוץ לטיסה הבאה בתוך הטרמינל. אחרי שאני רץ לשער הטיסה מסבירים לי שהטיסה שלי המריאה בלעדי. ניגשתי לדלפק של DELTA שם קבלה אותי בחורה חביבה שהסכימה לעזור לי למצוא טיסה לניוארק, הטיסה שהיא מוצאת לי משאירה לי 20 דקות לטיסה של אלעל לישראל אבל אין משהו אחר. רצתי לטיסה שהשיגה לי, שם קבלתי מקום ישיבה גרוע בהרבה ממש שהיה אמור להיות לי, שוב. אחרי שאני עולה למטוס מאטלנטה לניוארק הטייס מדווח שיש מז"א בניוארק ולכן מעדיף לתדלק עוד לפני המראה והטיסה תדחה ב30 דקות, שתפתי את הדיילת בבעיה שאני לא אוכל להגיע לטיסה, וחישבנו יחד שאם המטוס יקדים יהיו לי בין 2-7 דקות להגיע לסגירת שערים של המטוס. תוך כדי חניית המטוס אני נאלצתי להביך את עצמי ולהדחף לתחילת התור כדי שאולי אם ארוץ מספיק מהר אצליח להגיע לטיסה המיוחלת. כאשר המטוס חנה, בריצה מאוד מהירה, הצלחתי להגיע לטרמינל רק כדי לגלות שיש עוד תור עצום של ישראלים שעוד לא עלו למטוס. מנהל הדסק שלכם בניוארק היה פשוט מבייש, לא מקצועי ובלי יכולת לתת שירות בכלל. מעבר לזה שלמרות שהייתי היחיד שעמד בדסק הוא לא התייחס אלי כ20 דקות. לאורך כל ה20 דקות הייתי צריך להסתכל איך הוא מקלל, צורח וקורא לכל העובדים סביבו טפשים, בעברית ואנגלית כדי שכל הסובבים יבינו, עשה רושם שהוא לא מצליח להשתלט על כלום, יצר אווירה של לחץ, חוסר נעימות ולי אישית פשוט גרם להתבייש בזה שאתם החברה שמייצגת את המדינה שלי ואותי. אחרי שהבחור הועיל בטובו להתייחס אלי אחרי שפניתי אליו 3 פעמים והוא כל פעם משתיק אותי מחדש הוא שלח אותי לבטחון. בחורה נחמדה קבלה את פני שאלה את השאלות הרגילות להן עניתי כמו שנדרש ועברתי את הבדיקה, הסברתי לה שבגלל כל הביטולים והשינויים של הטיסות שלי צריך לוודא שהמזוודה עולה איתי למטוס, היא לקחה את הפרטים ואמרה שתדאג לזה אישית, הוספתי והסברתי לה שיש לי במזוודה רכוש וציוד יקר ערך ושאני לא מתכוון לטוס לארץ בלעדיו- היא הבטיחה לי שתודיע לי אם המזוודה לא תהיה על המטוס כדי שאני אוכל להחליט מה אני עושה. לכן עליתי למטוס- הטיסה התעכבה בקרוב לשעתיים בה כולם חסרי סבלנות ולא נעימים כולל הרב דיילים מר אזולאי דניאל. בכוונה לקחתי את שמו שכן הוא צרח עלי מספר פעמים על לא עוול בכפי כשניסיתי להרגיע אותו רק צרח יותר וניסה לחנך אותי. איך דייל כזה מגיע למצב שהוא רב דיילים והוא הבכיר ביותר לא מפתיע אותי בהתחשב בשירות המכפיש שקבלתי מהרגע הראשון שגורמים של אלעל ולא דלתא קבלו את פני. 5 שעות לתוך הטיסה מגיעה דיילת שמודיעה לי שבסוף הטיסה אעבור דרך דניאל כדי שיגיד לי מה לעשות עם המזוודה שנשארה בניויורק- אמרתי לה שאני הסברתי מפורשות שאני לא ממריא בלעדיה ושזה ממש לא בסדר אבל כמובן שאין לה מה לעשות ואין עם מי לדבר. אחרי הטיסה ירדתי והלכתי לאבדות כדי למלא את הטופס הרלוונטי בו הדגשתי מספר דברים א. שאני חייב את המזוודה כמה שיותר מהר כי לחברה שלי יש ציוד שהיא חייבת אותו ליום המחרת במזוודה שלי. ב. שאני מבקש שייצרו איתי קשר חצי שעה לפני שהמזוודה מגיעה על מנת שאוכל להיות בבית (המפתח לביתי היה במזוודה ולכן לא הייתי יכול להיות בבית ולחכות לה) נאמר לי שהמזוודה תגיע בטיסה הבאה מניויורק וישלחו לי אותה במונית של השירות. כעבור כ3 שעות מכיוון שגם המטען של הפלאפון שלי היה במזוודה הסוללה נגמרה לי וצלצלתי לבקש שכשמצלצלים יצלצלו לפלאפון של חברה שלי (מכיוון שהגורמים שענו לי נתנו לי תחושה שאין להם באמת זמן לשמוע אותי ואני עוד איזה מספר אצלם צלצלתי 3 פעמים כדי להדגיש את אותו דבר- שיצלצלו אלי למספר החלופי 30 דקות לפני) כמובן שהנהג מצלצל אלי ב2100 שהוא מחוץ לדלת שלי ושהוא לא יכול לחכות אפילו 10 דקות כדי שאני אגיע לקבל את המזוודה, כשאמרתי לו שאני בקשתי שיצלצלו אלי ולכן לא מעניין אותי שיש לו עוד מזוודות וזה בעיה שלהם שלא עדכנו אותו במספר אמר לי שזה לא מעניין אותו ושאם אני רוצה את המזוודה שאני אגיע אליו להרצליה לקחת אותה (נקודת החלוקה הבאה שלו), מכיוון שהייתי צריך את המזוודה ועייפתי מהשירות המביש הזה פשוט הלכתי אליו ולקחתי את המזוודה. להוסיף על כל זה המזוודה שלי עברה מסכת התעללות בדרכה לארץ שגרמו לשריטות ולפגיעה במזוודה ובתוכן למזלי הדברים בעלי הערך לא ניזוקו.

לסיכום:
אני מעוניין להגיד לכם שלהוציא המאבטחת שבדקה אותי כל הגורמים של אלעל היו מתחת לכל ביקורת ולא הייתי נותן להם לתת שירות במקדולנדס. חלקם היו מתנשאים, לא נעימים והביכו אותי כישראלי עם צורת השירות שנתנו לתיירים שטסו אתכם. אני יכול להבטיח לכם שכל עוד זה תלוי בי אני אטוס עם כל חברה אחרת שיש חוץ מאלעל. אני חושב שזו בושה ושאתם מנצלים את זה שקבוצות מאוד גדולות במדינה חייבות להשתמש בשירותים שלכם (משרד הבטחון, דתיים וכו'). אני התביישתי בפנים שאתם ציירתם לנו שם, וחשבתי לנכון להעביר את זה לכמה שיותר גורמים אצלכם. אם החוויה שאני חוויתי נחוות על ידי עוד אזרחים/ תיירים זה רק עניין של זמן עד שמשהו יבין שכדאי לטוס בחברות אחרות, וזה במקרה הטוב.
הלוואי ומשהו יקרא את זה ולא יחזיר לי תשובה סתומה בסגנון "לקחנו את הדברים שכתבת לתשומת לבנו" כי זה יהיה המשך מושלם לשירות שעד עכשיו קבלתי מכם.
חג שמח וכשר
בועז


אוסיף עוד דבר:
אני עושה שימוש באתר שלכם מהסיבה הפשוטה שלא ניתן כבר יותר מ3 שבועות להגיש תלונה באתר של אל על (בניגוד להשארת שבחים שעובד בצורה מושלמת) מחדל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות אל על שם ותפקיד:
הלקוח נענה ישירות תגובה:
, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה