פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מסלול טיסה לאחר רכישת כרטיסים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי זוג כרטיסי טיסה ישירות מאל-על (באתר האינטרנט של החברה) הלוך ושוב תל אביב - זאגרב, קרואטיה, לתאריכים 22-29/05/2012 (מספר טיסה LY5182). קיבלתי אישור על הרכישה ולאחר מיכן כרטיסים אלקטרוניים.
כשבועיים וחצי לפני מועד הטיסה קיבלתי הודעה במייל כי חל שינויי בזמני הטיסה חזרה מזאגרב (29/05/2012). שעת הטיסה הוקדמה ב 10 דקות (סביר בהחלט) אך הבחנתי שהטיסה התארכה באופן מפתיע בשעתיים נוספות. היות ואני יודע כי קרואטיה וישראל לא התרחקו זו מזו באופן שיאריך את הטיסה בשעתיים עניין זה נראה לי תמוה והתקשרתי למוקד שירות הלקוחות לברר האם נפלה טעות ומה פשר אורך הטיסה המוזר. לתדהמתי הרבה, נמסר לי בשירות הלקוחות כי הוחלט לשנות את מסלול הטיסה תוך ביטול הטיסה הישירה וביצוע עצירה בברטיסלבה, סלובקיה להעלאת נוסעים נוספים! בנוסף, נמסר לי כי הכרטיסים שרכשתי הינם לטיסת שכר (צ'ארטר) ולא לטיסה סדירה כפי שהנחתי ולכן לאל-על יש רשות לעשות כן אפילו בהתראה קצרה וללא הסכמתי. הנציגה אף הסבירה לי שעל הכרטיס שקיבלתי מצויין שהטיסה מנוהלת על ידי סנדור ולכן הייתי צריך להבין מזה שזוהי טיסת שכר ולא טיסה סדירה למרות שעניין זה (המצביע על כך שהטיסה היא טיסת שכר ולא טיסה סדירה) לא צויין בשום מקום (לא באתר ובפרסומי הטיסה, לא בעת רכישת הכרטיסים ולא בכרטיסים שקיבלתי).
כמובן שאיני יכול להסכים עם העניין המקומם הזה ואני חושב שהתנהגות זו של אלעל אינה מקובלת ואינה חוקית.
שירות הלקוחות הפנה אותי למוקד המכירות אך גם שם לא יכלו להסביר את פשר השינוי (אני מאמין שהשינוי נובע מתוך עניין כלכלי של אל-על) או להציע לי פתרון מקובל. הנציגה הציעה לי לבטל את הכרטיסים ללא עלות. לצערי זוהי אינה אפשרות מבחינתי כשבועיים לפני הטיסה (אלא אם כן אל-על מעוניינת לפצותי בכל ההוצאות שיגרמו מהביטול כולל שבוע חופש מהעבודה).
בבירור ראשוני שעשיתי נודע לי שעל פי תקנות רישוי שירותי התעופה (טיסות שכר), תשמ"ב - 1982, סעיף 16 ב "חניות ביניים כאמור מותרות במקומות שקבעו מראש המארגן והמוביל האוירי, כמצויין בבקשה לאישור טיסת השכר ועל גבי כרטיסי הטיסה של המשתתפים." מיותר לציין שעניין העצירה בברטיסלבה לא מצויין על כרטיסי הטיסה שקיבלתי והעצירה לא נקבעה מראש (ואם נקבעה מראש על ידי אל-על אינה פורסמה מה שהופך אותה לבלתי חוקית).
החזרת הטיסה למסלול המקורי במידה ואפשר או פיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה