פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נוסע מתמיד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת אל-על
בחדש דצמבר 2011 הזמנתי חמישה אנשים ארצה (עובדי החברה שלי בארה"ב
בעבר). קניתי עבורם כרטיסי טיסה (לוס-אגלס-תל אביב)
בזמן קנית הכרטיסים נאמר לי שאוכל לפתוח עבור כל אחד מהם חשבון נקודות של
הנוסע המתמיד (בתשלום נוסף) ועם סיום הטיסות אוכל להעביר את הנקודות לחשבון
הנוסע המתמיד שלי.
עכשיו נאמר לי שלא ניתן לבצע זאתת מכיון שכשניקנו הכרטיסים היה מבצע בחברה
שבנתיים הסתיים,
בזמן קנית הכרטיסים לא דובר על שום מבצע,
כתבתי בעבר לחברת אל-על-----לא קיבלתי כל תשובה


אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה