פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קלוקל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחרתי לטוס עם משפחתי לתאילנד דרך חברת התעופה אלעל, במכוון בחרנו טיסת לילה ישירה דרך חברה ישראלית שאנו מאמינים ובוטחים בה. הטיסה היתה מתוכננת ל17/4 בחצות לערך. הגענו לשדה התעופה כשלוש שעות לפני הטיסה והתבשרנו לראשונה כי הטיסה התאחרה עקב בעיות טכניות ולמחרת ב07:30 BOARDING. הגענו למחרת בסביבות השעה 06:00 בוקר ובפועל הטיסה יצאה סמוך לשעה 10:00. טיסת יום! היינו מאוד מופתעים מהעובדה שאפילו לא טרחו להודיע (לשלוח מייל, לא יותר מזה)... אבל הסיוט רק החל, התישבנו במושב שלישייה ולהפתעתנו הרבה לא היה חשמל במושבים שלנו!!!! קרי, לא היתה תאורה, לא היתה טלוויזיה ואפילו לקרוא לדיילת בלחצני המושב היה בלתי אפשרי. הטיסה ארכה כ11 שעות של סיוט עם ילד בן שנתיים וחצי בטיסת יום שלא היה לי כלל איך להעסיקו, כל קריאה לדיילת לוותה באקט פיזי (כשאני בחודש חמישי להריוני) ואם זה לא מספיק, נוסעי הטיסה רצו לישון אז הדיילות ביקשו שוב ושוב שנגיף את החלונות כי האור מפריע לשאר הנוסעים כשבפועל אין לי תאורה! כך שגם פעילות מינימלית כמו להקריא ספר לא היה רלוונטי..... הטיסה שלכאורה היתה אמורה לחתום את הטיול המדהים שהיה לנו ובפועל היתה פשוט סיוט, טראומת שירות מחרידה!!!!! כשפנו אלינו מהשירות לקוחות הציעו לי פיצוי של 100 דולר לאדם למשך שנתיים בטיסות אלעל בלבד בטענה שהפיצוי בגין האיחור ולפנים משורת הדין!!!! פשוט ביזיון. תעודת עניות שחברה כה גדלה כמו אל על לא יודעת מהי תודעת שירות. אחרי חוויה כזאת ותשובה כזאת קשה לי מאוד להאמין שאני או מכריי נתעקש לשלם מעבר ולטוס בחברת התעופה אל על.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה