פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מהמטוס בטיסה ארוכה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב24/4 טסנו לתאילנד לירח דבש בעודי בהריון חודש רביעי
כמובן שלקחתי את זה בחשבון אבל טיסה של 11 שעות תמיד יש מטוסים טובים
וקנינו כרטיסים בפעם הראשונה באלעל
הגענו למטוס והזדעזעתי!!! הכיסאות היו לא נוחים ללא מסכים לצפיה אישית
ועוד התעדכנתי באתר לראות איזה סרטים יהיו והתלהבתי עד שהגעתי למטוס..
 הטיסה הייתה משעממת ולא נוחה בכלל עברה כמו יומיים כאב לי הגב מהכסא הנורא
אבל איכשהו עברנו את זה...
בחזור בתאריך 9/5 הגענו למטוס בתקווה שאולי יהיו מסכים לצפייה אך שוב אכזבה
פשוט התיישבתי ובכיתי כמו ילדה קטנה על מה שילמתי בדיוק? היה עדיף לטוס בגורדן ולא באלעל הישראלית
לאחר שהתיישבנו והמטוס המריא רציתי לישון כי אין מה לעשות במטוס המשעמם הזה
לוחצת על הכפתור להורדת הכיסא הפלא ופלא לא עובד ...
הכיסא שלי היה שבור!!!! שביקשתי מהדיילת שתבדוק לי מקום אחר בכל זאת אני בהריון
חודש חמישי !!
כמובן שכסא אחר לא חיפשה ובשיא חוצפתה אומרת לי שתרצי להוריד את הכסא תקראי לי ואני אעשה את זה ידנית!!! כמובן ששוב התחלתי לבכות כי למה מגיע לי דבר כזה במיוחד ששילמתי הרבה כסף!!
הורידה לי את הכיסא כמובן אחרי שהייתי צריכה להקים את בעלי ואותי כדי שהדיילת תפרק את המושב ותוריד אותו..
כמובן שהגיע האוכל ואני אוכלת בחצי שכיבה כאילו הבטן לא מספיקה לי באמצע
כמובן של הידית הייתה שבורה אז גם לשמוע מוזיקה באוזניות לא יכלתי
שהמטוס היה צריך לנחות הגיעה דיילת ושואלת אותי למה הכיסא שלך לא במקום?? אנחנו נוחתים! מעניין למה ! שוב בעלי היה צריך לקום ואז אני החזירה את המושב ושוב התיישבנו

פשוט חוויתי חוויה נוראית!! לא ציפיתי מחברה ישראלית להיות כזו

דורשת את הפיצוי המגיעה לי ולא ארד מהעניין עד שאקבל

תודה אמילי גרסון אשכנזי


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה