פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המזוודה הגיעה אלי לפראג ביום טיסתי חזרה לארץ נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טסתי לפראג לשם סגירת עסקה הכוללת פגישות עם 8 נציגי חברות שהיתי צריך לפגוש בני מקומות בצכיה.
במזוודת יד ששקלה 11 ק"ג הכנסתי את כל הציוד שהיתי זקוק לו, ועל מנת שלא אתכל בבעיות בטיחות שלחתי המזוודה שכללה: את כל החומר הטכני והחומר הכתוב הנוסף הקשור לעסקה , כלים קטנים ומיוחדים , צרור גדול של מפתחות, כבלים וספקים למחשב ולנייד , 2 זוגות מכנסיים וחולצות וכלי רחצה וגילוח.
המזוודה , מסתבר שלא עלתה על המטוס וקבלתי אותה בפראג ביום האחרון 11/5/2012 במלון לפני שובי לארץ.
כמובן שהמינימום הדרוש היה לקנות לי כלי רחצה וגילוח ובגדים לשימוש בפגישות.
לפגישות הגעתי, ללא החומר הדרוש לביצוע העסקה ולכן אני נאלץ שוב לחזור לצכיה לביצוע העסקה.
נציג חברה צכית שאירח אותי יכול להעיד על גודל הנזק שנגרם לו ולי.
יש ברשותי קבלה על ההוצאות האישיות ועל המזוודה המדוברת
file reference-prgly10770/09may12/2044gmt
flight date-ly521/09may
number of bags - 1
ticket number - e tkt
color/type - bu02hwx
tag number - ly808916
כספי סוג הנזק :
כרטיס טיסה והחזר הוצאות 2,000 ש"ח פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אל על שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
התשובה נשלחה ישירות לדואר אלקטרוני של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה