פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית טיסה סדירה נושא התלונה:
אטיה ויקטוריה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.5 הייתה אמורה לצאת טיסתי מתל אביב לפריס ב17:00 רבע שעה לפני היצאה מהבית הודיעו לי שהטיסה נדחת ל8:30 בערב פניתי לאל על וענה לי בחור בשם טירון שנוסח דיבורו בלשון המעטה היה מזעזע לדוגמא ״ גבירתי הבנתי כבר 500 פעם מה שאת מסבירה ואין לי איך לעזור"אני טסה כבר 15 שנה באל על 3 פעמים בשנה 4 אנשים אני הלקוח המתמיד שלכם שאלתי את הנציג שלכם האם יש טיסה חלופית נאמר לי שלא רק אסקל אני עם ילד קטן שילמתי קרוב ל500 ₪ יותר לכרטיס בכדי לטוס עם אל על צריכה להגיע לשדה בפריס לאחר שכול השכרות הרכב כבר סגורות כי כמו שאתם יודעים שם אין שרות של 24 שעות לתפוס מונית לשלם עליה מכיסי למחרת היום לקחת שוב מונית ולשלם שוב מכיסי כדי להגיע לשדה שוב לאסוף את הרכב ולבזבז חצי יום על טרטור שלא באשמתי אם כך זה אז מה ההבדל בניכם לבין חברת צרטר של אל על ועבור מה אני משלמת יותר לטיסה סדירה ובמיוחד היחס הלא אמפטי שקיבלתי מהצוות שלכם חבל כי אני יותר לא הטוס באל על וכך המליץ גם לחבריי לא פלא שהחברה מצהירה על הפסד כספים אם זה השרות שאתם נותנים אם היו מלמדים את הנציגים שלכם שרות במילה קטנה כמו הגישי לנו את חשבון המוניות ואנו נזכה אותך או משהוא אחר כפיצוי על עוגמת הנפש או סוג של אמפטיה כולשהיא ולא לומר לי ואני מצטטת ״אין לי איך לעזור אם את לא רוצה את הכרטיס לציריך אז אני ייתן למישהוא אחר״ הוא לא עושה לי טובה אני שלמתי את הכרטיס ממיטב כספי וההפסד כולו שלכם והרווח כולו של אייר פרנס תודה

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה