פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למזוודה ומצלמה עקב טיפול לא הולם לכבודה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
-מבלי לפגוע בזכויות-
טסנו בטיסת סנדור LY5286 מפריז לבן גוריון ב-20/5/2012 הזמנה 7BHOOL בשובנו במטוס ישן נושן עם מנוע שנהם בפרעות כאשר המטוס מטלטל טלטולים ואנו 90 אחוז מהמזמן של הטיסה היינו בתוך חגורות הבטיחות,וחסרי כל מנוחה או חוויה שמתקרבת לחווית טיסה נורמלית ויותר דומה לסרט אימה.
התברר שמזוודתנו הוחלפה ומשחזרה אלנו לאחר שלל שיחות וטרדות ועגמת נפש חזרה קרועה והתברר שלמצלמתנו נשבר המסך. מיותר לציין את עגמת הנפש הרבה שנגרמה לנו בתוספת של עלות תיקון מאירוע שאינו מחויב המציאות.
צרפנו אישור תיקון של המצלמה בסך 370 ש"ח כולל מע"מ.
נבקשכם להשיב לנו עלות תיקון זו שנבעה ישירות מאופן הטיפול הלקוי במזוודה בעת שהייתה בהחזקתכם.
אנו מקווים שלא נזדקק לערכאות משפטיות כדי להשיב את הצדק על כנו.

כספי סוג הנזק :
השבת עלות המצלמה שניזוקה בסך 370 ש"ח כולל מע"מ פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
זיוית פטיט נאור נציגת שם ותפקיד:
במענה לפנייתכם מיום 04 ליוני 2012, הצטערתי ללמוד על אי הנוחות בעקבות מזג האוויר, כמו גם על הנזק למצלמה בטיסתכם עם חברת "SUNDOR" מפאריז לתל אביב, בתאריך 20 למאי 2012.

עם כל הבנתנו לאי הנוחות העשויה להיגרם כתוצאה מתנאי מזג אויר חריגים במהלך טיסה, מדובר בכלי תחבורה אווירי המושפע מ"תנאי הדרך", עליהם אין לנו שליטה. המטוסים בחברה עוברים את הבדיקות והטיפולים בהתאם להוראות משרד התחבורה ומנהל התעופה האזרחי עולמי ובנויים לעמוד גם בתנאי מזג אוויר אלו.

מקרים של איסוף הכבודה בטעות על ידי נוסע אחר הינם חריגים אך מוכרים בעולם התעופה. לצערנו, חברות התעופה אינן יכולות למנוע את התופעה. החזרת הכבודה לבעליה, תלויה במידה רבה בשיתוף הפעולה מצידו של הנוסע שאסף את המזוודה בטעות.

אשר למצלמה שניזוקה, נושא הפיצויים בגין כבודה כפוף לאמנות בינלאומיות ולחוזה התובלה האווירית החלים על מקרה זה. בהתאם לאמנה הבינלאומית, במקרה של נזק, יש לדווח לחברת התעופה בכתב, לא יאוחר מ- 7 ימים ממועד קבלת הכבודה. כמו כן, בהתאם לחוזה התובלה, אין לכלול בכבודה רשומה מכשירים אלקטרוניים או פריטים שבירים (כגון מצלמה). לצורך נשיאת פריטים אלו, מאפשרות חברות התעופה לנוסע לשאת עימו למטוס, תיק יד.

לאור האמור לעיל, לא נוכל לפצותכם בנסיבות המקרה. באם רכשתם ביטוח נסיעות המאפשר החזרים מעבר למגבלת האחריות של חברת התעופה, ניתן לפנות לחברת הביטוח להמשך טיפול.

אני שבה ומצטערת על אי הנוחות ומקווה כי טיסותיכם בעתיד תהיינה לשביעות רצונכם המלאה.
תגובה:
הסבר דחיית התביעה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה