פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לקנס גבוה עקב שינוי קטן במועד הטיסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
החיל39 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
נרשמנו, רעייתי ואני, לפני מספר שבועות לנסיעה במחלקת עסקים לבנגקוק. פניתי ב3/6 לסוכנת שלי בבקשה להוסיף מספר ימים בבנגקוק, ז"א שינוי הכירטוס בדרך בחזרה מ-4/11/12 ל10/11/12. ( יש עוד 5 חודשים עד לטיסה שלי !)מועד היציאה לא משתנה.קבלתי תשובה שעלי לשלם קנס שינוי בגובה 190 $ לכל כרטיס.נסעתי בשנים האחרונות למזרח הרחוק כ-12 פעמים. בד"כ עם החברה הירדנית.נסיתי הפעם,אחרי שקראתי בעיתון שאל על בקשיים כספים בגלל תחרות קשה בשוק התעופה, לטוס באל על. בעבר עשיתי שינויים ברויאל אייר ,קרוב הרבה יותר לזמן הטיסה ואף פעם לא דרשו תשלום קנסות. אתם מאלצים אותי לא לטוס שוב באל על.
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה