פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.5.12 נכנסתי לאתר אל על על מנת לרכוש כרטיס מארה"ב לישראל. בעת ביצוע הרכישה הזנתי את כרטיס האשראי שלי, אולם נאמר לי באתר כי הכרטיס לא נקלטולתומי חשבתי כי לא התבצעה הרכישה מאחר ולא קיבלתי אסמכתא. אולם באמצעות נציג חב' האשראי התברר שאל על חייבה אותי בעלות הכרטיס למרות שנאמר לי כי הכרטיס לא נקלט. התקשרתי לנציג חב' אל על והוא אכן אישר שיש תקלה באתר וביטל לי את החיוב. הבנתי שהתקלה טופלה, לכן באותו ערב נכנסתי שוב לאתר על מנת לרכוש כרטיס חדש, ושוב נאמר לי שפרטי הכרטיס לא נקלטו, החלטתי להזין את הפרטים בכרטיס אשראי אחר ושוב חזרה אותה הכתובית.
פניתי לנציגת אל על והסברתי לה שיש תקלה באתר ובקשתי לבדוק. הנציגה השיבה כי בוודאות אין בעיה באתר ואנו לא יודעים להזין את פרטי הכרטיס. חשוב לי לציין כי זאתלא פעם ראשונה שאני מזמינה כרטיס דרך אתר אלעל.
עקב המקרה של הבוקרשחוייבנו לא היה ספק שהבעיה באתר ויש צורך לבדוק.
הנציגה לא הראתה שום נכונות להעביר את תלונתי הלאה ולטפל בזה. לבסוף רכשתי את הכרטיס דרך הנציגה בעלות גבוהה יותר מהמחיר באתר..
להפתעתי גיליתי בבוקר למחרת , כי אל על חייבה אותי בשני תשלומים עבור הכרטיס באמצעות 2 כרטיסי האשראי שאת פרטיהם הזנתי בזמן הנסיון לרכוש כרטיס באתר.
בזבזנו זמן יקר בשעות העבודה על מנת ליצור קשר עם אלעל וחברות האשראי על מנת לבטל את החיוב הכפול.אנו ררואים בזאת זלזול מצד אל על בלקוחות.
אשמח מאד באם תלונתי זאת תגיע לנציגי אל על.
להתייחס לתלונות הלקוחות פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה