תלונות אל על

הפסד כספי בשל איחור לטיסת המשך נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בתאריך 11/06/12 הגענו בעלי אני לטיסת אל על LY385 לרומא, שעת ההמראה היא 06:00,קניתי את כרטיס הטיסה דרך וואלה טורס. בנוסף רכשנו טיסת המשך לקטניה-סיציליה כעבור כשע וחצי (בלו-פנורמיק טיסה מס' BV1768 שעה 10:15).
בעקבות איחור של כשעה בהמראה מהארץ (בשל איחור בתדלוק בנתב"ג) לא הספקנו להגיע בזמן לטיסת ההמשך. נחתנו באיחור הודענו לצוות האווירי והם עזרו לנו לצאת במהירות, אספנו את המטען, עברנו את תהליך ההגירה ועברנו לטרמינל אחר ברכבת. לבסוף, הגענו לדלפק "בלו פנורמה" 5 דקות לאחר סגירת הטיסה,ונציגי החברה ביקשו שאפנה לנציגי אל-על בשדה התעופה כדי שימצאו לנו טיסה חלופית.
נסענו באוטובוס לטרמינל 5, לאתר נציג של אל-על – אך לא היה איש בעמדה, נאמר לי כי נציגי אל על יגיעו כנראה רק לאחר כ 5 שעות.
הפנו אותנו חזרה לטרמינל 3 לדלפק שירות טיסות , שם פירטתי את המקרה בפני נציגת שירות שהסבירה שהטיסה הבאה לקטניה תצא רק בשעה 16:00 ועלינו לרכוש כרטיסים חדשים מהחברה , בשל המצב, קיבלנוו הנחה ורכשנו שני כרטיסים לקטניה מחברת בלו-פנורמיק במחיר של 120 יורו.ומחוסר ברירה המתנו בטרמינל 6 שעות עד לטיסה הראשונה ליעדנו.
נחתנו ליעדנו בקטניה רק ב 18:00 ישירות לדלפק הרץ לקבלת הרכב שהזמנו והבנו שבנוסף הפסדנו יום שכירות, מכיוון ששילמנו מראש על איסוף הרכב בבוקר והחזרתו בערב, כשבפועל קיבלנו אותו רק בערב .
בטיסה חזרה לארץ ב 15/06 LY386 ,שאלנו בדלפק הקבלה של אל-על למי לפנות בנושא, והם הפנו אותנו למנהלת הטיסה טלי לוי, שהקשיבה בסבלנות לכל ההשתלשלות וביקשה שנעביר לה דיווח בנושא והיא תעביר הלאה.
בהזמנת הכרטיסים לרומא, היה חשוב לי לקחת טיסה סדירה ולא צ'רטר בדיוק מהסיבה שאחוזי העיכוב נמוכים .
למרות כל האמור לעיל, איני מבקשת החזר על הוצאות שכירות הרכב,פיצוי על אובדן של חצי יום טיול או על עוגמת הנפש שנגרמה לנו, אך אני מבקשת לקבל החזר עבור כרטיסי הטיסה אותם נאלצתי לרכוש ברומא.(120 יורו)