פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית מחיר הפקעה עבור שינוי טיסה פנימית נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה הזמנתי טיסה באל על, ולאחר שביקשתי לשנותה הצטרכתי לשלם עבורי ועבור בני סך של 200 ש"ח לשנינו!!!! 100 ש"ח על כל שינוי,!!! זה פשוט לא אמיתי ומבזה חברה כל כך גדולה ובינלאומית כמו אל על, ויתרה מכך אני גם מנויה על הנוסע המתמיד..... היכן באמת הם באים לקראת הלקוחות שלהם, זה פשוט מוגזם בכל צורה אפשרית לגבות 100 ש"ח על שינוי של טיסה!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
להפחית את הסכום ל-20 ש"ח כמו בחברות התעופה ישראייר וארקיע. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה