זיוית פטיט נאור נציגת |
שם ותפקיד: |
במענה לפנייתך מיום 12 ליולי 2012, הצטערתי ללמוד על העיכוב בקבלת כבודתך בטיסתך לניו יורק דרך לונדון, בתאריך 19 ליוני 2012.
איחורים ושינויים בעולם התעופה הינם מוכרים ובשל נסיבות שלא נמצאות בשליטתנו, אנו נאלצים לעיתים לדחות את מועד הטיסה. אנו מצטערים על כל אי נוחות העשויה להיגרם כתוצאה מעיכוב של טיסה. עקב איחור טיסת הקישור שלנו ללונדון בתאריך 19 ליוני 2012, הועברת לטיסת המשך חלופית בחברת AA יחד עם כבודתך, כפי שמקובל באירועים מסוג זה.
נושא הפיצויים בגין כבודה קבוע במערכת של אמנות בינלאומיות, חוזה התובלה האווירית והסכמים בין חברתיים. בטיסות בהן מעורבות מספר חברות תעופה, החברה שהטיסה את הנוסע בקטע האחרון שהביאו ליעדו, פתחה את הדו"ח לאיתור כבודתו וטיפלה בהבאת הכבודה אל נוסע, היא שתטפל בתביעתו.
במקרה הנדון, הגעת ליעדך הסופי עם חברת AA דרכם רכשת את כרטיס הטיסה. על פי הדו"ח שנפתח על ידי חברת AA הכבודה אותרה ונשלחה אליך בתאריך 20 ליולי 2012, פחות מיממה ממועד נחיתתך ביעד. אנו, כמו גם חברות אחרות בעולם, לא מפצים עבור איחור בקבלת כבודה של פחות מיממה.
כמו כן, בהתאם לאמנה הבינלאומית, במקרה של דרישה להחזר הוצאות בגין כבודה, על הנוסע לשלוח את תביעתו לא יאוחר מ 21 יום ממועד קבלת הכבודה ולצרף קבלה רלוונטית עבור הוצאותיו. לפנייתך לא צורפו קבלות והיא נשלחה באיחור.
לאור האמור לעיל, לא נוכל לפצותך בנסיבות המקרה. ניתן לפנות לחברתAA דרכם רכשת את כרטיס הטיסה, לבירור נושא איחור המזוודה.
אני שבה ומצטערת על אי הנוחות ומקווה כי טיסותיך בעתיד תהיינה ללא דופי.
בכבוד רב,
זיוית פטיט נאור
נציגת תביעות כבודה
|
תגובה: |
לפנות לחברת AA |
פתרון: |
|
|