פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אובדן מטען אישי מזוודה עד למציאתה כעבור זמן משמעותי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
12.7.12
בתאריך 19.6.12 ההיhתי אמור לצאת בטיסת LY 315 ללונדון שטיסת ה- conection שלה aa107 מלונדון היתרו ל- J.F.K ניויורק. אולם בשל תקלה במטוס הטיסה עוכבה ובמקום לצאת ב-
בעשר ורבע בבוקר היא יצאה לאחר השעה 14.00 וזאת לאחר שהנוסעים עלו על המטוס כשעה ויותר ןהורדו ממנו.
בגלל האחור הניכר מאוד משדה התעופה בן גוריון הפסדתי גם את טיסת ה- conection AA107 מהיתרו שדה התעופה לניויורק. ולכן שהגעתי להיתרו לונדון הייתי צריך לרוץ מרחק ולמהר על מנת להספיק להמראה אחרת של אמריקן אייר ליינס שהמתין ממש לפני המראתו לניויורק. התוצאה הסופית שהגעתי ל- JFK באחור של הרבה שעות ועייף מהטרטור .
וכאן שוב חכתה לי "הפתעה" כשהמזוודה לא הגיעה ל- J.F.K ולא חיכתה לי.
קצרה היריעה מלתאר את עגמת הנפש והנזק הכספי שנגרם לי בשל כך. הייתי אמור להגיע לחתונה
וללא הבגדים וגם הציוד האישי הבסיסי נאלצתי לקנות בגדים וציוד חדש
מצ"ב קבלה על קנית בגדים בניו יורק ואישור של אמריקאן אייר ליינס על אובדן המזוודה.
אני תובע לפצות אותי על הנזק הכספי ועגמת הנפש שנגרם לי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
זיוית פטיט נאור נציגת שם ותפקיד:
במענה לפנייתך מיום 12 ליולי 2012, הצטערתי ללמוד על העיכוב בקבלת כבודתך בטיסתך לניו יורק דרך לונדון, בתאריך 19 ליוני 2012.

איחורים ושינויים בעולם התעופה הינם מוכרים ובשל נסיבות שלא נמצאות בשליטתנו, אנו נאלצים לעיתים לדחות את מועד הטיסה. אנו מצטערים על כל אי נוחות העשויה להיגרם כתוצאה מעיכוב של טיסה. עקב איחור טיסת הקישור שלנו ללונדון בתאריך 19 ליוני 2012, הועברת לטיסת המשך חלופית בחברת AA יחד עם כבודתך, כפי שמקובל באירועים מסוג זה.

נושא הפיצויים בגין כבודה קבוע במערכת של אמנות בינלאומיות, חוזה התובלה האווירית והסכמים בין חברתיים. בטיסות בהן מעורבות מספר חברות תעופה, החברה שהטיסה את הנוסע בקטע האחרון שהביאו ליעדו, פתחה את הדו"ח לאיתור כבודתו וטיפלה בהבאת הכבודה אל נוסע, היא שתטפל בתביעתו.

במקרה הנדון, הגעת ליעדך הסופי עם חברת AA דרכם רכשת את כרטיס הטיסה. על פי הדו"ח שנפתח על ידי חברת AA הכבודה אותרה ונשלחה אליך בתאריך 20 ליולי 2012, פחות מיממה ממועד נחיתתך ביעד. אנו, כמו גם חברות אחרות בעולם, לא מפצים עבור איחור בקבלת כבודה של פחות מיממה.

כמו כן, בהתאם לאמנה הבינלאומית, במקרה של דרישה להחזר הוצאות בגין כבודה, על הנוסע לשלוח את תביעתו לא יאוחר מ 21 יום ממועד קבלת הכבודה ולצרף קבלה רלוונטית עבור הוצאותיו. לפנייתך לא צורפו קבלות והיא נשלחה באיחור.

לאור האמור לעיל, לא נוכל לפצותך בנסיבות המקרה. ניתן לפנות לחברתAA דרכם רכשת את כרטיס הטיסה, לבירור נושא איחור המזוודה.

אני שבה ומצטערת על אי הנוחות ומקווה כי טיסותיך בעתיד תהיינה ללא דופי.

בכבוד רב,

זיוית פטיט נאור
נציגת תביעות כבודה
תגובה:
לפנות לחברת AA פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה