פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול בתאריך ה 02.08.12 בשעה 22:00 עליתי על טיסת על אל (LY 336) מאמסטרדם לנתב"ג והתיישבתי בכיסא מספר H47.
לאחר כשעה של טיסה הדיילות החלו בהגשת האוכל. בשלב זה פתחתי את המגש המחובר לכיסא ממולי וכאשר הנחתי עליו את מגש האוכל הופתעתי לגלות שהוא מעט בשיפוע כך שמגש האוכל החליק במעט עד שהצלחתי להניחו בצורה כזאת שהוא לא יזוז. עברו 45 דקות והאוכל לא פונה. הדברים החלו שוב להחליק מעצמם מה שגרם לי ולחברתי שישבה לצידי (מושב J47) להבין שהשולחן בעצם לא תקין. לאחר ניסיונות כושלים לחפש אחר נציג שירות נכנעתי ומעצם הסיבה הפשוטה שחל איסור על קימה פשוט התיישבתי והחזקתי את המגש כדי שלא ייפול דבר.
לאחר זמן מה הגיעה אלינו דיילת בשם שירי עם קומקום תה רותח, ניגשה אליי ושאלה אם ארצה כוס תה והשבתי בחיוב. כמובן שבזמן שהיא מוזגת לי תה אני מחזיק את המגש בכדי שלא ייפול ובו זמנית אני רוצה להסביר לה את אי הנוחות הכרוכה בהחזקת האוכל והמגש זמן כה רב.
הנחתי את כוס התה על המגש ולפני שהספקתי לפנות אליה בנוגע לשולחן המגש החליק עליי וכמו כן כוס התה הרותחת. נכוויתי באזור המפשעה. הרגשתי מובך וכואב. נאלצתי לקום לשירותים עם כאבים בלתי פוסקים ולמרוח שוב ושוב את הקרם ששירי הדיילת סיפקה לי. חשוב לי לציין שלאחר הכוויה שירי הדיילת הייתה מודעת לאי יציבות המגש ואף הדגמתי לה איך מגש האוכל מחליק שוב ושוב לכיווני.
היא אמרה שהיא מצטערת ושיגיע אליי נציג שירות בכיר.
חלפה לה חצי שעה רצופת כאבים ועוגמת נפש, שבה שום דיילת לא חלפה במטוס ואני שרוי במצב סטטי של ישיבה מכיוון שלא יכולתי לזוז מהכסא, הפעם לא מהסיבה הפשוטה שחל איסור על קימה, אלא כאבי תופת שלא אפשרו לי זאת.
שוב חלפה שירי, הסברתי לה כמה גבוהה רמת הכאב ושלא הגיע אליי נציג שירות בכיר. היא התעלמה מכך ופשוט הציעה לי עוד קרם נגד כוויות והגדירה אותו כתרופת פלא אשר תעלים את הכאב, מה שלא באמת קרה.
בסוף טיסה הכרוכה בכאבים בלתי פוסקים של כוויות בגופי, יצאתי מהמטוס בבושת פנים כאשר כל המכנס שלי ספוג בתה וכל רצוני הוא לצאת לכיוון הבית ולתת טיפול אמיתי לכאב. מבייש לא פחות היה חוסר היחס מן הצוות האווירי, הייתי מצפה שנציג שירות בכיר יותר, כמו שנאמר לי על ידי שירי, אכן יגיע אליי במהלך הטיסה.
עוגמת נפש וחבלה גופנית סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה