פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב2-8-12 חזרנו אשתי ואני מטיול לארץ .במסירת המזוודות בקשנו לשלוח 3 פרטים כאשר המשקל הכולל הינו 33 ק"ג . 2 תרמילים עם ציוד רגיל וקופסה עם דבר שביר ששוקל 2 ק"ג .
אנשי קבלת הקהל ביוהנסבורג בקשו 70$ תמורת הקופסה שהכילה תוף שניקנה ב10$ דברנו עם האחראית מטעם אל על והיא היפנתה אותנו לכרטיס שבו כתוב שיש לשלוח רק 2 פריטים
לא עזרו תחנונינו והסבירנו שאם אנו קונים משהו בדיוטי פרי כבר יש לנו 3 פרטים .לא עזרו הסבירנו שבטיול זה כבר טסנו כ6 פעמים ואף חברה לא עשתה בעיות ובוודאי לא בקשה כסף .
אני טס די הרבה פעמים (למרות חוסר עמידה בזמנים בציק אין ועוד בעיות )ו
מתוך ציונות אני טס אל על,
אולם לצערי לאחר יחס זה של נסיון של גזל - גרימת עוגמת נפש , בזבוז זמן של שעה על מנת שאצטרך בציק-אין לארגן מחדש את התרמילים ,חו סר יחס והפעלת ראש קטן . לא המשיך לטוס אל על .


בברכה
כהן










1

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה