|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
יום חמישי 02 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב2-8-12 חזרנו אשתי ואני מטיול לארץ .במסירת המזוודות בקשנו לשלוח 3 פרטים כאשר המשקל הכולל הינו 33 ק"ג . 2 תרמילים עם ציוד רגיל וקופסה עם דבר שביר ששוקל 2 ק"ג .
אנשי קבלת הקהל ביוהנסבורג בקשו 70$ תמורת הקופסה שהכילה תוף שניקנה ב10$ דברנו עם האחראית מטעם אל על והיא היפנתה אותנו לכרטיס שבו כתוב שיש לשלוח רק 2 פריטים
לא עזרו תחנונינו והסבירנו שאם אנו קונים משהו בדיוטי פרי כבר יש לנו 3 פרטים .לא עזרו הסבירנו שבטיול זה כבר טסנו כ6 פעמים ואף חברה לא עשתה בעיות ובוודאי לא בקשה כסף .
אני טס די הרבה פעמים (למרות חוסר עמידה בזמנים בציק אין ועוד בעיות )ו
מתוך ציונות אני טס אל על,
אולם לצערי לאחר יחס זה של נסיון של גזל - גרימת עוגמת נפש , בזבוז זמן של שעה על מנת שאצטרך בציק-אין לארגן מחדש את התרמילים ,חו סר יחס והפעלת ראש קטן . לא המשיך לטוס אל על .
בברכה
כהן
1
|
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|