תלונות אל על

‏יום ראשון ‏22 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שלום
תכננתי טיול לברצלונה לי ולחברתי בין התאריכים 22/7-26/7 טיול קצר שבפועל נותר מתוך 5 ימים 3 וחצי ימים לטייל בברצלונה כל יום מה 3 וחצי ימים תוכנן בדיוק ולכן החלטנו לא לקחת חבילת נופש שבהם הטיסות הם טיסות סחר אלה החלטנו לשלם יותר עבור כרטיסי טיסה באל על ולקבל טיסה סדירה וכך למנוע עיכוב בטיול הקצר שתכננו. הטיסה של אל על היתה אמורה לצאת מבן גוריון ב-09:05 בבוקר (LY393) ולנחות בברצלונה ב-12:35 כך שנותר לנו חצי היום לטייל בברצלונה אבל היה עיכוב בטיסה לשעה 16:40 בערב ובפועל הטיסה יצאה ב-17:00 והגענו למלון בברצלונה בשעה 22:30 בלילה עייפים ומותשים לאחר שלא ישנו כל הלילה וחיכינו לטיסה.
כתבתי לאל על מכתב באתר שלהם ותגובתם היתה שאין הם אחראים על עיכוב טיסות עקב תקלה טכנית (בפועל אני חושב שלא היתה תקלה טכנית אלה בוצע איחוד טיסות עם חברת IBERIA כי שם הטיסה הוחלף ל-IBERIA ואל על ונוספו לטיסה נוסעים מIBERIA וגם סוג המטוס הוחלף למטוס קטן יותר)
אני מאוד מאוכזב מחברת אל על שמתנערת מאחריות ומעניקה שירות לקוי וחסר אחריות כאשר היא משווה את עצמה לחברות תעופה עולמיות אבל בפועל את השירות הבסיסי של זמני תעופה (שבכל חברה אחרת מנוהל על פי נהלים מסודרים) לא קיים בחברת אל על אז את מה חברת אל על משווה לחברות אחרות רק את המחיר היקר של כרטיסי הטיסה שלה.