פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתיחת מזוודותי ללא נוכחותי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
לפני כשלושה ימים חזרנו בעלי ואני בטיסת אל על מפרנקפורט לישראל. עברנו את הצ'ק אין וקיבלנו אישור של הביטחון. בהגיענו לדלפק הגישה למטוס נאמר לנו שנמצאו במזוודותינו חפצים הדורשים בירור. נדהמנו לגלות שהמזוודות נפרצו באמצעות שבירת המנעולים שהיו עליהם, בלא נוכחותנו ואישורינו והוצאו משם שני חפצים שלאחר שהוצגו בפנינו הוחזרו למזוודות. לראשונה נתקלנו בחדירה בלתי מידתית בעליל לפרטיותינו מבלי לבקש את רשותינו. יצויין כי אין זו הפעם הראשונה שאנו נוסעים עם חפצים אלו במזוודות, בטיסת אל על או בחברות אחרות ומעולם לא נעשה כדבר הזה.
צרכי הבטחון חשובים לנו אך לא יתכן שהדבר יעשה בצורה כזו.
אנו רואים זאת בחומרה רבה ומבקשים את התייחסותכם.
בברכה
ס.נ.
עלבון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
זיוית פטיט נאור נציגת שם ותפקיד:
במענה לפנייתך מיום 13 לאוגוסט 2012, הצטערתי ללמוד על האופן בו נקבלה מזוודתך לאחר טיסתך מפרנקפורט, בתאריך 09 לאוגוסט 2012.

נושא הביטחון ותהליך הבדיקות לכבודה, מתבצע על פי נהלים ממלכתיים ובסמכות מלאה (חוק הטייס) של גורמי הביטחון ואינו נתון לשליטתה של חברת התעופה. לגורמי הביטחון באשר הם (שלנו או של רשות שדות התעופה), הסמכות המלאה לבדוק מזוודה ללא נוכחות הנוסע או לפרוץ מזוודה נעולה לצורך בדיקה. יתרה מכך, פעולה זו מתבצעת לרוב באזור המרוחק מאזור שער העלייה למטוס ולכן זימון הנוסע לבדיקה אינו ישים. אנו מצדנו עושים את מרב המאמצים לבצע את הבדיקה ללא גרימת נזק, במסגרת הזמן הקצוב טרם המראה המטוס. בנוסף לבדיקות שלנו, עוברת הכבודה בדיקות ביטחון של הרשות המקומית, מבלי שזו תודיע או תשתף אותנו בפעולותיהם.

בנמלי התעופה בעולם, נהלים מקומיים המשתנים מנמל אחד למשנהו. מזה למעלה משנה ובשל המצב הביטחוני בארץ, החמירו השלטונות הגרמנים את הבדיקות לטיסות ישראליות מפרנקפורט. ההשלכה של החלטה זו היא בדיקה מלאה של כבודת הנוסעים לישראל על ידי רשויות הביטחון המקומיות, קרי פתיחה של הכבודה ללא נוכחות הנוסע ובדיקתה. מזוודה נעולה נפרצת ותכולת הכבודה נבדקת.

מסיבה זו בין היתר, אין חברת התעופה אחראית לנזק שנגרם למנעולים וכדומה.
תגובה:
*הסבר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה