פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בטיסה ללא פיצוי הקבוע בחוק וללא עדכון הנוסעים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בטיסה LY 5036 מרודוס לישראל ביום חמישי ה 3.8.12 חל עיכוב בשל שביתה של רשות שדות התעופה בישראל (או שביתה של אל על, לא ברור לנו מי שבת) של מעל 3.5 בשעת היציאה.
החוק מחייב את כל חברות התעופה שיוצאות או חוזרות לישראל לפצות את הנוסעים במקרה של עיכוב מעל שעתיים במזון, שתיה ושיחת טלפון לישראל
אלעל לא נתנה אף אחד מהנ"ל ושלושה נוסעים שהמתינו מעל 6.5 שעות בנמל התעופה נאלצות לרכוש מכספם אוכל ושתיה בעלות מופקעת של מסעדות הנמל ולא יכלו להודיע על האיחור למשפחות.
מיותר לציין כי למרות שהתקשרנו לאשרר את הטיסה יומיים לפני צאתה מהמלון בו שהינה לא נאמר לנו דבר על איחור הטיסה ולמעשה גילינו זאת רק כשהגענו לשדה ...
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי (לא זיכוי) פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית מח' קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח יענה ישירות ע"י חברת סאן דור תגובה:
הלקוח יענה ישירות ע"י חברת סאן דור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה