פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי ביטול/שינוי< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
3.9.2012

לכבוד,
אל-על מחלקת תלונות הציבור
ת.ד. 41
נתב"ג

שמי ברכה אסייג ואני מזכירתו של ישראל כץ מס' ת.ז. 06125876, נוסע מתמיד כסף מס' 5784111, בעלים ומנכ"ל בפועל של חברות עמילות מכס רפאל כץ ושות' בע"מ וכן סיוונית שילוח בינלאומי בע"מ ועד גד שילוח בינלאומי בע"מ, בבעלות חברתנו רשיון יאטא מספר 3747835.
מעבר לנסיעות של ישראל נוסעים בעידודו בני משפחתו וכן עובדים בחברות שציינתי עם העדפה – אל-על.

בתאריך 19.7 הזמנתי עבור ישראל 8 כרטיסים ללונדון לתקופת ראש השנה, היציאה היתה אמורה להיות ב-16.9 וחזרה ב-19.9. מספר ימים לאחר מכן הסתבר לי שישראל לא יוכל להיות בחו"ל בתקופת ראש השנה והודעתי זאת לסוכן הנסיעות. ההודעה נמסרה לא יום לפני הטיסה אלא בהתראה של למעלה מחודש ימים.

ב-23.9 ישראל מימש חצי מהכרטיסים כלומר 4 נסעו ללונדון, וחוייבנו באמצעות סוכן הנסיעות שלנו ב- 90$ כל אחד עבור דמי השינוי.
הטיסה היתה אמורה לצאת ב-23.8 בשעה 10:15 ישראל קיבל טלפון בשעה 23:00 לילה לפני, שהטיסה נדחית לשעה 14:45 ותגיע ללונדון בשעה 18:00.
תיאמתי לישראל פגישת עבודה במרכז לונדון בצהריים אך הטיסה נחתה רק ב-18:30 והוא הגיע ללונדון ב- 20:00 בערב לערך, מה שאומר כמובן שהפגישה לא התקיימה, וגם לא למחרת בגלל סוף השבוע.

ישראל כץ לקוח ותיק שלכם שבהחלט מעוניין להמשיך להשתמש בשירותים הטובים שלכם להבא. אני לא מעוניינת לתבוע פיצוי על הנזק שנגרם בעקבות ביטול הפגישה ומאידך אני חושבת שיהיה הוגן ונכון לא לחייב את ישראל כץ (לפי דרישת סוכן הנסיעות), לשלם 90$ עבור 4 הכרטיסים הנוספים שכמובן עוד נממש אותם ועוד רבים נוספים.

בכבוד רב,

ברכה אסייג – מזכירת מנכ"ל
רפאל כץ ושות'
עמילות מכס בע"מ
העתק : אדריאן – סוכנות נסיעות.
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה