פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מגעיל ויחסי אנוש נוראים נושא התלונה:
פרוכטמן יבגניה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 3.9.12 טסתי אל-על עם בעלי וביתי בת השנתיים, מפראג לישראל.
וקיבלנו את היחס הכי גרוע שניתן לתאר.
בתי בת שנתיים, אנחנו טסים עם עגלה ושתי מזוודות (אני עם העגלה, ובעלי מטפל במזוודות).
בחזור יצא שמשקל מזוודה ראשונה 16 ק"ג ושניה 30 ק"ג.
הפקידה שלחה למטען את המזוודה הקלה ואת השנייה סירבה להעביר בגלל עודף משקל של מזוודה בודדת.
כאשר ניסיתי לדבר עם המנהל צוות קרקע (Richard Vavrina) ולהסביר לו:
1. שאנחנו לוקחים שתי מזוודות במקום שלוש שמגיעות לנו.
2. במשקל כולל של שתי מזוודות ביחד אנחנו לא חורגים (23 ק"ג לכל מזוודה).
3. שעכשיו 10 בלילה, ויש לי תינוקת בת שנתיים על ידיים שאני רוצה לקנות לה משהו חם לארוחת ערב, ליפני הטיסה.

התגובה של הבן אדם (אני לא כל כך בטוחה בזה) היתה:
לא מעניין אותי שום דבר – מגיע לכם חינם 23 ק"ג לכל מזוודה, אם אתם רוצים לקחת יותר תשלמו!
יחס כל כך מזלזל ולא אכפתי, כאילו אני בן אדם סוג ג'. מה זאת אומרת - מגיע לי חינם?!? אני לא שילמתי את מיטב כספי על שלושה כרטיסי טיסה?!? חשבתי איזה כיף, סוף סוף אני טסה חברה ישראלית, ואיזה טעות זו הייתה!
הינו צריכים לחכות חצי שעה עד שיחזירו לנו את המזוודה הראשונה, לעמוד מול כולם ולהעביר את הדברים האישיים שלנו ממזוודה אחת לאחרת!
בסופו של דבר היינו צריכים לרוץ למטוס ולא הספקתי כלום.

כל זה אם אני מתעלמת מהיחס הכללי, שיש לי כנגד מה להשוות, הספקנו לטוס עם הילדה, עם שלוש חברות אחרות וקיבלנו יחס ברמה הרבה יותר טובה!
שידרגו אותנו למקומות ישיבה עם יותר מקום לרגליים (בלי לבקש 150 דולר תוספת – מה שביקשו באל-על). בסופו של דבר המקומות האלה נשארו ריקים כל הטיסה (גם הלוך וגם חזור).
הדיילות שאלו אם אנחנו צריכים משהו מיוחד, ונתנו מתנה קטנה לילדה (מה שלא קרה באל-על).
הדיילת של אל-על שאלה אותי למה אני צריכה ארוחה שלישית, הרי הילדה ישנה... (ואם היא תתעורר?!?!?).
לאחר שנחתנו בנתב"ג בשונה משאר החברות (שמחזירות את העגלה מיידית ,כדי שלקוחות לא יצטרכו להיסחב עם תינוקת על הידיים) נאמר לנו שאת העגלה נקבל יחד עם המזוודות (בשעה 4 בבוקר).
אחרי נסיעה באוטובוס פנימי, הגענו לבניין בטרמינל 3 , עברנו את ביקורת הדרקונים ואז היינו חייבים לחכות למזוודות מעל חצי שעה, ואז הסתבר שהעגלה לא מגיע עם המזוודות, אלא במסוע של מטען חורג (שאף אחד לא טרח לעדכן אותנו על זה) ובעלי היה צריך לפנות למחלקת עבדות כדי שיגידו לו את זה.
בסופו של דבר יצאנו בנתב"ג רק בשעה 6:20, כאשר המטוס נחת ב 3:55.

אני מאוד מאוכזבת, ופעם הבאה אני אעדיף לשלם יותר אך לא אטוס אל-על.
באמת "שהרגשתי כמו בבית" – רק שזה היה השוק בישראל, ולא חברת תעופה בינלאומית.
עלבון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דורית שרוני - נציגת קש שם ותפקיד:
תשובה נשלחה ללקוחה. תגובה:
תשובה נשלחה ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה