פרטי התלונה

שלום
שמי אילן צברי
ת.ז. 53667085

בתאריך ה 12.9.12 הגעתי לטיסה 652 מקייב לת"א בשעה 20.30 לטיסה שאמורה להמריא ב 23.15
להפתעתי דלפק אל על היה סגור ורק לאחר שבררתי והמתנתי עד לשעה 21.30 החלו אנשי הבטחון להכין את שטח לקבלת נוסעים
בבדיקה שעשיתי עם אחד מאנשי הבטחון הוברר לי ששעת הטיסה שונתה ל 01.35 באותו הלילה
אני חייב לציין שיום קודם צלצלתי למשרדי אל על בקייב בכדיי לבדוק אפשרות לשנות את מועד טיסתי ל 13.09בשעות הבוקר, היות וידעתי שיש הרבה טיסות לקייב ערב ראש השנה., נעניתי שאין טיסות ב13 בבוקר, מידע שהתברר כלא נכון לחלוטין..
המתנתי למנהל התחנה כשעה בכדיי להלין על אי הודעה מראש על השינוי בשעת הטיסה ולאחר שנואשתי מהמתנה ביצעתי צ'ק אין לאחר שהובטח לי שיבוא לראות אותי באולם היוצאים שבקומה השנייה..כשקיבלתי את כרטיס העלייה למטוס ראיתי ששעת העלייה למטוס הינה 02.00 ולאחר ברור הובהר לי ששעת הטיסה 03.00 ולא 01.35..
בסופה של המתנה ארוכה וכמובן שמנהל התחנה לא הגיע כמובטח המטוס המריא ב 04.30, חמש ורבע שעות לאחר המועד שרשום בכרטיס..
נאלצתי לשהות בשדה כ 8 שעות לפני שהטיסה יצאה לדרכה
אי מצפה שחברת אל על תקח אחריות על מצבים כגון אילו ותשרת את נוסעיה כמופיע בחוק, ואפילו אם לא היה קיים החוק החדש, אין מן הראוי לגרום לי ולשכמותי להיות ללא מזון ושתייה משך זמן כה רב.
אני שיצאתי מדירה בה שהיתי בקייב בשעה 19.30 והגעתי לת"א בשעה 07.10 בבוקר וכל מה שחברת אל על נתנה לי זה בקבוק מים וכריך שמפאת כבודכם לא אציין למי הייתי נותן לאכול..בושה וחרפה..
אני מצפה מחברת אל על שתקח אחריות ותפצה את נוסעיה כמופיע בחוק, דבר שהיה אמור להעשות בזמן אמת.

אילן צברי
0526763144
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה

מי נותן השירות הלקוי ביותר?