פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העמדה ב - stand by נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרסיי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
רכשנו כרטיסי טיסה כחודשיים מראש למרסיי דרך גוליבר.טסנו ב-12.9.12 וחזרנו ב-23.9.12. בטיסה שיצאה ב- 1445 , להפתעתנו בטיסה חזרה העמידו אותנו בהמתנה בצד עד שיעלו הנוסעים ורק בהמשך בדלפק היציאה רשמו לנו מקומות בכתב יד. טסנו 2 טל ושמואל שחם .השאלה מדוע העמידו אותנו בהמתנה בצד,מדוע היינו צריכים לסבול את אי הנעימות,אי הבטחון שנטוס בחזרהואת זמן המתח הזה להמתין שיעלו אותנו.אבקש הסבר ממצה על הסיפור הזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה