|
|
|
|
|
|
העמדה ב - stand by |
נושא התלונה: |
יום ראשון 23 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרסיי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
רכשנו כרטיסי טיסה כחודשיים מראש למרסיי דרך גוליבר.טסנו ב-12.9.12 וחזרנו ב-23.9.12. בטיסה שיצאה ב- 1445 , להפתעתנו בטיסה חזרה העמידו אותנו בהמתנה בצד עד שיעלו הנוסעים ורק בהמשך בדלפק היציאה רשמו לנו מקומות בכתב יד. טסנו 2 טל ושמואל שחם .השאלה מדוע העמידו אותנו בהמתנה בצד,מדוע היינו צריכים לסבול את אי הנעימות,אי הבטחון שנטוס בחזרהואת זמן המתח הזה להמתין שיעלו אותנו.אבקש הסבר ממצה על הסיפור הזה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|