פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל לא ראוי בטיסה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני נוסעת מתמידה שלכם. ב3 חודשים האחרונים טסתי 4 פעמים עם משפחתי בטיסות אל על. אני לא בן אדם מפונק וכך גם לא בני משפחתי אך הארוחת בוקר אותה אתם מציעים ללקוחות שלכם במחלקת תיירים הפכה להיות מתחת לכל ביקורת. אפילו בבתי חולים נותנים ארוחת בוקר טובה יותר. החביתה- שכחה ממזמן מתי היתה ביצה, אין לא סלט ולא חומוס כמו שהי פעם. למריחה נותנים רק גבינת סקי וכ"ו. ארבעתינו לא נגענו באוכל וחבל!. אני מבינה שאתם מבקשים לחסוך אך למה על גב הנוסעים שמשלמים ממיטב כספם לטיסות. בנוסף בטיסתינו האחרונה ב7/10/12 מלוטון לארץ היה מצופה שנקבל ארוחת צהרים מאחר ועלינו לאויר ב10 ורבע שעון לונדון ונחתינו ב4 שעון ישראל- אך לא- אתם גם כאן ביקשתם לחסןך ן"זכינו" בעוד ארוחת בוקר תפלה.בפעם הבאה שאטוס אחשוב פעמים באם להזמין טיסות דרככם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה