פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחסי אנוש נוראים לאם ולתינוק - סוג ג נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בן גוריון70100box41 כתובת:
בן גוריון70100box41 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שקניתי כרטיס טיסה מניו יורק לישראל לאם אב ולתינוק ובקשתי כסא תינוק,
הגענו לדלפק לפני הטיסה והתברר לנו שמו את בעלי במקום אחד ואותי ואת התינוק בן 7 חודשים במקום אחר בלי כסא תינוק.
שאלתי מדוע?! ענו לי תעלי למטוס ושם הדילים יסדרו לך מקום לתינוק, שעליתי למטוס פניתי לדילת ובקשתי אך הדילת לא התייחסה והמשיכה ללכת , פניתי לדיילת נוספת העשתה סיבוב וחזרה ואמרה אין מה לעשות בשבילך תפני למנהל המטוס פניתי למנהל המנהל אומר זה לא התפקיד שלי פני לדיילת הקרקע פניתי לדיילת הקרקע .
דילת הקרקע עלתה למטוס וסדרה לי מקום , אני הוספת את החפצים ובאה לעבור ואני רואה שהדיילת מושיבה במקום משפחה אחרת שביקשה כסא לתינוק אחרי ובנוסף התינוק בן שנה פלוס שלא זכאי ולא בטיחותי להושיבו במקום זה.
פניתי למנהל המטוס ושאלי אותו האם הוא יודע את כללי המטוס בנוגע למושבי תינוקות?
הוא ענה לי בדיוק. אמרתי לו לפני שאתה מנהל תלמד את הכללים איך 3 תינוקות מתוך 5 מושבי תינוק הם מקבלים כסא שהם מעל יותר גדולים מהבת שלי והם אסור על פי החוקים שלכם שהם ישבו במושבים אלו?!
הוא שתק.
אני רוצה להבין מדוע כל אחד מעביר אותי למשהו אחר? מדוע יש תינוקות שקודמים לתינוקת שלי? האם ביתי היא סוג ג?
במשך הטיסה המנהל איים עלי שהוא יחכה לי משטרה ביציאה מהמטוס אם אני לא אתפוס את הילדה שלי כל הטיסה על הידים.
לאן הגענו?! חוצפה שאין כדוגמתא?!
במשך הטיסה הילדה לא הפסיקה להשתולל על הידים שלי העייפה לי את העגיל והטבעת הפנינה , פניתי למחלקת אבדות אמרו לי שאין מה לעשות..
אם היו הדילים מתנהגים בצורה הוגנת עם קצת רגישות לא היה קורה כזה דבר בושה וחרפה ״ להרגיש הכי בבית ״
במשך הטיסה ישבתי על המדרגות בין מחלקת תיירים למחלקת עסקיים מנהל הטיסה הרגיש לא בנוח הוא הביאי לי כרית שיהיה לי בנוח לשבת על המדרגות כי שם הילדה נרגע...
האם זה הגיוני שתינוקת תשן על מדרגה של המטוס?!
לאן הגענו?! תינוקת בת 7 חודשים!!!
לממה ממלאים טיסה?! תגידו אין מקום נטוסבטיסה אחרת!!!
אך אל תגידו הדייל יסדר והדייל יגיד זה לא התפקיד שלי וכו...
טסתי לשבוע שלמתי1780$ לכל אחד ואיזה יחס ואיזה נזקים יצא לי מהטיסה...
נהרס לי כל הטיול 12 שעות של סבל ממש לא אכלתי ולא שתיתי טיסה שלמה... מרוב תסכול וכאב ... שהמקום היחיד שלי לשבת על מדרגות המטוסס...
אני דורשת פיצוי סט תכשיטי פנינה פלוס חויה מתקנת!!!
החלטתי לפנות אני בדרך! הזאת אם זה לא יעזור אפנה לעורך דין
לא מוכנה להעביר מקרא כזה בשתיקה זלזול בתינוקת בת שבע חודשים.
החסר כספי לכניסת סט תכשיטים פניניים ובנוסף חוויה מתקנת פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
קשרי לקוחות אל על שם ותפקיד:
מענה נשלח ישירות לפונה תגובה:
מענה נשלח ישירות לפונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה