פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור במוועד הטיסה והנחיתה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה16\10 טסתי בטיסת אל על 007 לניו יורק, טיסה שיצאה בעיכוב והתאחרה, בעקבות הנחיתה המאוחרת איחרתי את הטיסת קישור שלי הפסדתי 200 דולר ועוד נאלצתי לשלם 200 דולר נוספים על טיסה חדשה ליום למחרת!! סה"כ 400 דולר! וזאת מבלי שאדבר על העוגמת נפש שנגרמה לי.

אני רוצה לציין שהמטוס אשר אמור לשאת אותנו במשך 11 שעות אינו ראוי בכלל לתנאים האלו, לא מבחינת נוחיות הטיסה ולא מבחינת הארוחות, כשרציתי להתלונן הופתעתילגלות שאין לכם מייל אלא רק טלפון, והצער בדבר שאני בארהב למהלך 3 חודשים הקרובים ואין לי דרך לתקשר חוץ מסקייפ, ולכן בשדה התעופה גם לא היה לי דרך להודיע לחבריי שממתינים לי בשיקאגו על האיחור.

אני רוצה את 400 הדולר שלי חזרה, ובשאר התלונות על איכות הטיסה, היחס והאוכל אטפל כבר כשאגיע לארץ, בכל אמצעי תקשורת ודרך עו"ד.

מקווה שלפחות את כספי אקבל חזרה,
אם אתם מאמינים במדיניות פיצויי ושמירת לקוחות תוכלו לפנות אליי במייל
[email protected]

נטלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ומשוב מנציגות אל על. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דודי ש. שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה מטופלת, היא התבקשה להעביר העתק כרטיס הטיסה. תגובה:
פנייתה של הלקוחה מטופלת, היא התבקשה להעביר העתק כרטיס הטיסה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה