תלונות אל על

טיסה שבוטלה מאילת לת״א ברגע האחרון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שלום,
בתאריך ה-1.11.12 הייתה אמורה לצאת טיסה (LY406) מאילת לנתב"ג בשעה 21:50.
תחילה הטיסה נדחתה לשעה 23:00 ובסופו של דבר, ברגע האחרון, משום מה בוטלה מסיבה שאינה ברורה.
במקום טיסה הוחלט לקחת אותנו הנוסעים משדה התעופה אילת לנתב"ג באוטובוס (נסיעה של כ-5 שעות).
כאשר התקבלה ההודעה על ביטול הטיסה, התקשרתי למוקד ונסעתי לשדה התעופה על מנת לברר מדוע בוטלה הטיסה והאם יש אפשרות בכל זאת לתפוס טיסה חלופית, אפיל ומאחת האחרות האחרות כמו ישראייר וארקיע, אך לצערי לא היה מקומות, ובלאת ברירה נסעתי באוטובוס שיצא בשעה 21:30 מאילת לנתב"ג.
התשובות שקיבלתי מהנציגים של החברה היו לקוניות, מזעזעות ולא אמינות כלל!
לא מקבל תירוצים כמו "לא היו מטוסים" או "המטוס נתקע במדריד והוא היה אמור לקחת אתכם והוא לא יבוא בסוף".
אני מתגורר ועובד באילת מזה כ-5 חודשים, קיבלתי חופשה מהעבודה למשך 3 ימים בלבד על מנת שאוכל לבקר את המשפחה והחברים המתגוררים במרכז הארץ, שלא ראיתי אותם מזה כחודשיים.
מנסיוני האישי, בטיסות מקו אילת-ת"א (מדבר גם על חברות ארקיע וישראייר), טיסות יכולות להתעכב שעות, אבל אף פעם לא קרה לי שטיסה בוטלה ברגע האחרון!!!
הרי זה כל כך ברור שהיה לכם מניע כלכלי בלבד, והיה ביכולתכם להתאמץ טיפה ולשלוח מטוס אחר או לחליפין להיעזר בחברות התעופה האחרות כגון ארקיע וישראייר אשר יכלו לשלוח מטוס על מנת להביא אותנו ליעדנו.
בינתיים במשפחה והחברים בבית הכינו לי הפתעה והייתי אמור לצאת למסיבה שחבר ארגן לי במיוחד בשל חזרתי מבלי שאדע.
אך מה לעשות, את חברת אל על לא מעניין הפרט.
לבסוף הגעתי הביתה באמצע הלילה, והחברים התפזרו והמסיבה בוטלה מאחר שהגעתי מאוד מאוחר הביתה, עייף ומרוגז!

יום לאחר מכן הגשתי תלונה לחברה.
בערך כ-15 ימים לאחר מכן קיבלתי תשובה מאוד דוחה ובה נאמר שהחברה נורא מתנצלת ומבינה את האי נעימות שנגרמה ולכן שלחו לנו אוטובוס והחזירו לנו זיכוי מלא על הטיסה.
תשובה כזאת לא סיפקה אותי, החזרתי חזרה מייל לקשרי הלקוחות ובו דרשתי שיחזרו אליי לשיחה עם נציג כיוון שזה לא מוצא חן בעיני שהם מדברים עם לקוחותיהם ב״שיטת בריחה״ כמו מייל או פקס, אך כרגע אין קול ואין עונה.
יש לציין שאפילו את הזיכוי המלא עוד לא קיבלתי.
הסיפור הזה נמשך קרוב לחודש ונראה שחברת אל על עושה לעצמה שם רע מאוד.